Motywem przewodnim kolekcji H&M Conscious Exclusive 2017 są piękno natury oraz świat zmysłów. Wszystkie ubrania i dodatki zostały wykonane z ekologicznych materiałów, między innymi z poliestru BIONIC® wyprodukowanego w całości
z przetworzonych plastikowych odpadów wyrzucanych przez morza i oceany. Ta wyjątkowa kolekcja będzie dostępna od 20 kwietnia w sklepach stacjonarnych H&M na całym świecie oraz online.
„Kolekcja H&M Conscious Exclusive udowadnia, że dobry styl nie wyklucza dobra planety, a wręcz przeciwnie – może chronić ją dla przyszłych pokoleń. To naprawdę zachwycająca kolekcja, a ubrania z ekologicznych materiałów z pewnością zagoszczą w mojej szafie na dłużej” – powiedziała Natalia Vodianova, która jest twarzą tegorocznej kampanii.
W kolekcji H&M Conscious Exclusive po raz pierwszy debiutują olejki perfumowane typu unisex – można używać ich osobno lub łączyć je, aby stworzyć swój własny, niepowtarzalny zapach.Trzy ekologiczne olejki perfumowane z kolekcji H&M Conscious Exclusive zostały zaprojektowane na bazie trzech różnych grup zapachów – kwiatowej, świeżej i drzewnej. Flakonik z kulką ułatwia nakładanie i mieszanie na skórze oraz stworzenie własnego, niepowtarzalnego zapachu. Olejki ekologiczne otrzymały certyfikat niezależnego stowarzyszenia Ecocert, który jest przyznawany wyłącznie produktom mającym co najmniej 95% składników – łącznie z wodą – pochodzenia naturalnego, oraz co najmniej 10% wszystkich składników pozyskanych z upraw organicznych.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe