Gucci jest już wszędzie. Marka na swoim profilu na Instagramie ogłosiła, że jesienią wprowadza linię wystroju. Zupełne przeciwieństwo minimalizmu: utrzymane w klimacie renesansowym, szykowne, genialne drewniane krzesła, świece, palniki na kadzidełka, ramki na zdjęcia oraz poduszki zdobią ilustracje Alex Merry Art. Motywami wiodącymi są zwierzęta, w szczególności niemal wszechobecny wąż. Ale to nie wszystko: w pierwszej kolekcji Gucci Decor znajdą się także tace z metalu, składany stół, tapety wykonane z jedwabiu, winylu i papieru, a także porcelana produkowana przez Richarda Ginori, tradycyjną florencką firmę działającą od 1735 roku! Zapachami świec i kadzideł osobiście zajął się Michele. Są wśród nich cztery: Inventum (nuty róż), Fumus (brzoza z liśćmi pomarańczy i woskiem pszczelim), Herbosum (świeży zapach liści pomidorów, roślin z bazylią i trawą cytrynową) oraz Esotericum (gorzka pomarańcza z Sewilli z nutami jaśminu, skóry i soli).
Kolekcja Gucci Decor nie będzie miała swoich oddzielnych sklepów, ale ozdobi wnętrza sklepów marki. Linia będzie dostępna już we wrześniu na oficjalnej stronie Gucci.com oraz w wybranych butikach stacjonarnych. Jak podkreśla projektant, akcesoria do domu sygnowane logo włoskiego domu mody to jedna z form ubierania się w Gucci. Ceny nie są jeszcze znane, ale dla prawdziwych fanów talentu Michela wypoczynek na sofie wśród poduszek włoskiego giganta z pewnością okaże się wart każdych pieniędzy.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe