Bez wątpienia, do ten pory to najbardziej efektowna współpraca szwedzkiej marki H&M z domem mody. Kiedy w maju podczas imprezy gali amfAR w Paryżu Vogue poinformował, że H&M i Giambattista Valli współpracują nad nową kolekcją nikt nie miał wątpliwości, że będzie to coś niepowtarzalnego.
Również sam projektant nie krył swojego zaskoczenia. Podkreślił, że w kolekcji pragnie przemycić niezwykłego, modnego ducha domu mody sprawiając, że kreacje będą znacznie bardziej dostępne dla większości ludzi. Ceny wahają się od 17,99 do 649 dolarów. Co znajdziemy w najnowszej kolekcji projektanta i popularnej sieciówki? Nie zabraknie uroczych, tiulowych sukienek oraz akcesoriów gotowych, by zabrać je na czerwony dywan.
Giambattista to naprawdę reprezentant mody wysokiej klasy, wprost stworzonej na czerwony dywan – pięknej, wyrafinowanej i glamour.
Gwiazda kampanii Giambattista Valli x H&M – Kendall Jenner wystylizowana przez Melanie Wars została sfotografowana w mieście rodzinnym projektanta – antycznym Rzymie.
W Polsce kolekcja trafi do sprzedaży już od 7 listopada w sklepach i znajdziecie ją w sklepie w Warszawie na Marszałkowskiej oraz w Krakowie w Galerii Krakowskiej. Standardowo kolekcja będzie również dostępna online na stronie hm.com.
Tekst: Marlena Wysocka