Grupa Safilo i BOSS prezentują kolekcję okularów przeciwsłonecznych na wiosnę – lato 2024. Inspirująca kampania #BeYourOwnBOSS celebruje życie prowadzone według własnych zasad, emanujące pewnością siebie, stylem oraz odważnym spojrzeniem w przyszłość. W centrum uwagi staje niezależność – podkreślając, że to Ty jesteś główną siłą kierującą swoimi wyborami. Przekonanie, że możesz być własnym szefem, odzwierciedla ducha hasła “Be Your Own BOSS”.
Na sezon wiosna/lato 2024, kolekcja BOSS Eyewear z dumą prezentuje trzech wyjątkowych ambasadorów: brytyjską piosenkarkę i aktorkę Suki Waterhouse, włoskiego tenisistę Matteo Berrettiniego oraz południowokoreańskiego aktora Lee Minho. W najnowszej kampanii każda z tych utalentowanych osobowości wyrusza w malowniczą podróż przez labirynt, opuszczając cień by wkroczyć w blask światła – symbolicznie przedstawiając, jak przełomowe mogą być nasze życiowe decyzje.
W tym sezonie BOSS Eyewear poszerza swoją gamę okularów zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, prezentując nowe modele okularów przeciwsłonecznych oraz oprawek optycznych o unikalnych wzorach. Oprawki wykonane są z lekkiego Acetate Renew, a soczewki z ekologicznego nylonu lub Tritan™ Renew, wysokiej jakości tworzywa sztucznego z recyklingu. Modele dostępne są w jednolitych kolorach lub odcieniach havana, a ich wyjątkowy design uzupełniają charakterystyczne metalowe zdobienia w postaci ikonicznych pasków BOSS.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe