Amerykańska marka Tommy Hilfiger oraz Warner Bros. Consumer Products po raz kolejny łączą siły i przedstawiają kapsułową kolekcję Tommy Jeans Looney Tunes® stworzoną zarówno z myślą o dorosłych, jak i dzieciach.
To niebywałe połączenie mody i rozrywki: mieszanka dwóch marek otwartych na nowoczesność, a jednocześnie marek z ogromnym dziedzictwem, które nieustannie napędzane są optymizmem i młodzieńczą energią. Kolekcja Tommy Jeans Looney Tunes® to esencja stylu streetwearowego z jednoczesnym przybliżeniem nowym pokoleniom kultowych postaci Warner Bros., a więc Królika Bugsa, Kaczora Duffy, Kanarka Tweety, Kota Sylwestra, Diabła Tasmańskiego, Wiluś E. Kojota i Strusia Pędziwiatra. Każda z nich idealnie, w duchu indywidualizmu uosabia markę Tommy Jeans – odwagę, śmiałość, różnorodność i autentyczność.
W kolekcji znajdziemy mnóstwo kolorowych i zabawnych ubrań z dominującymi kolorami czerwieni, bieli i granatu, każde z przymrużeniem oka, m.in. bluzy o swobodnym kroju z logo kolekcji, skrócone bluzy z kapturem, spodnie dresowe, jeansowe kurtki czy akcesoria – klapki basenowe, plecak, nerka i rybacki kapelusz – wszystkie pokryte specjalnym nadrukiem Looney Tunes®. Prócz ubrań, nie mogło zabraknąć podstawy luźnego, wygodnego stylu, a więc sportowych sneakersów. Każdy z projektów będzie świetnym uzupełnieniem garderoby każdego pewnego siebie kolekcjonera i pragnących się wyróżniać klientów.
To jednak nie wszystko, bowiem rozszerzeniem współpracy marki Tommy Hilfiger z Warner Bros jest dziecięca linia Tommy Jeans Looney Tunes®.
Dziewczynki znajdą w niej piękne, błękitne ogrodniczki i jeansową kurtkę w klasycznym stylu, zaś chłopcy mogą cieszyć się wygodnymi, dresowymi spodniami, sweterkami i bluzami z kapturem ze zwierzakami Looney Tunes®. Nie zabrakło także licznych akcesoriów, takich jak plecak, nerka czy kapelusze, idealnych dla małych fashionistów.
Twarzą wyjątkowej kampanii zostali brytyjscy muzycy – Jesse James Solomon i Joy Crookes, sfotografowani przez Jacka Henryego Bridgland.
Co więcej, fani marki Tommy Hilfiger mogą teraz dołączyć do rosnącej w mediach społecznościowych społeczności Tommy Jeans, a wszystko to za pomocą profili @TommyJeans.
Kapsułowa kolekcja Tommy Jeans Looney Tunes® jest dostępna od dzisiaj, tj. 20 marca 2020 r. w wybranych sklepach stacjonarnych oraz na stronie internetowej tommy.com.
Tekst: materiały prasowe, Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe