Klasyczny i ponadczasowy – połączenie wizjonerskiego bukietu kwiatów i aldehydów, pozwoliło Gabrielle Chanel stworzyć prawdziwy zapach dynamicznej kobiety. Taki jest N°5.
Najnowsza kampania zapachu to złota, baśniowa opowieść przepełniona tańcem łączącym intymność, romantyzm oraz pożądanie. romantycznych uczuć i ogromu pożądania. Magiczny spektakl, w którym wystąpiła aktorka i ambasadorka francuskiego domu mody Marion Cotillard i jej partner - tancerz Étoile Jérémie Bélingard…
Wszechobecne złoto ma symbolizować ikonę, ponadczasowość i klasę. Nic więc dziwnego, że dyrektor artystyczna domu mody Chanel – Virginia Viard zdecydowała się na koronkową, haftowaną złotą sukienkę, która idealnie dopasowuje się do ciała aktorki i niczym druga skóra nieskrępowanie towarzyszy każdemu ruchowi w tańcu. Wyhaftowany wzór kwiatów i liści, a jednocześnie pełnia lekkości – tak najprościej w kilku słowach można opisać złotą sukienkę, której stworzenie wymagało ponad 900 godzin pracy i wyszło spod ręki Maison Lesage – to prawdziwe uosobienie blasku, jaki bije od zapachu. Najnowsza kampania N°5 to nie tylko przede wszystkim hołd dla dziedzictwa Chanel związanego z zapachem, ale zrównanie piękna i przedstawienie kobiety oraz mężczyzny jako tych, którzy wspierają się wspólnie, jednocześnie uwodząc w eleganckim i fantazyjnym balecie. To więcej niż senna dygresja, bo wkrótce związek kochanków po ich niebiańskim tańcu staje się rzeczywistością. Taka jest moc zapachu numer 5.
Thomas du Pré de Saint Maur nie bez powodu wybrał uznaną aktorkę i ambasadorkę Chanel Marion Cotillard na główną twarz najnowszej kampanii zapachu N°5. Na wskroś francuska Marion oznaczała jasny powrót do dotychczasowego obrazu ukochanej, francuskiej kobiecości i prawdziwego ducha domu Mademoiselle.
Skąd Księżyc? Ciało niebieskie, związane z kobiecością symbolizuje odnowę. Tajemnicza kobieta odziana w czarną pelerynę spaceruje nocą, w pełni Księżyca, po otulonym śniegiem paryskim moście. Wszystko może się zdarzyć. Nagle twarz kobiety oświetla hipnotyczne odbicie olbrzymiego ciała niebieskiego, któremu intensywnie się przygląda. Nagle, pojawia się na Księżycu, ubrana we wspaniałą sukienkę, twarzą w twarz z oczekującym na nią mężczyzną. Kochankowie natychmiast rozpoczynają odurzający taniec pełny uwodzenia i psot. Ich ciała oddają się sobie, aż do wielkiego finału, kiedy magicznie odlatują razem. Wkrótce, kobieta wraca na mostek, odwraca się naokoło siebie i dostrzega u swojego boku mężczyznę, uśmiechając się do niego porozumiewawczo. Z pewnością – marzenie się spełniło.
Inspiracją do stworzenia najnowszej kampanii zapachu - ikony - N°5 była zakochana kobieta, której uwodzicielstwo przemienia się w radość. Piosenka Team autorstwa Lorde, nagrana przez Flaviena Bergera i wykonana przez Marion Cotillard stanowi zaś dopełnienie obrazu, a zarazem odę do współczesnej miłości.
Najnowszy film promujący kampanię zapachu dostępny jest od 30 października br., a jego energetyczna, radosna choreografia afirmuje joie de vivre kobiety, która łączy siły ze swoim partnerem, aby dać się prowadzić w tańcu.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia/wideo: materiały prasowe