Inspiracją do jej stworzenia była pierwsza w historii kolekcja ubrań Coca-Cola® z 1986 roku, którą także zaprojektował Tommy Hilfiger.
AMSTERDAM, HOLANDIA (04.04.2019 r.) – marka TOMMY HILFIGER i The Coca-Cola Company przedstawiają specjalną kolekcję odzieży TOMMY JEANS Coca-Cola®. Inspiracją do jej stworzenia były pierwsze w historii ubrania sygnowane logiem Coca-Coli, które Tommy Hilfiger zaprojektował w 1986 r. Obie marki – ikony amerykańskiego stylu – łączy także bogata historia powiązań z popkulturą. Teraz ponownie łączą siły, by przedstawić nowemu pokoleniu wspólne dziedzictwo.
Premierze towarzyszy wyjątkowa kampania wizerunkowa, inspirowana archiwalnymi zdjęciami pierwszej wspólnej kolekcji z lat 80. Męska i damska linia TOMMY JEANS Coca-Cola® będzie dostępna w wybranych sklepach TOMMY JEANS na całym świecie, online na tommy.com od 5 kwietnia 2019 r.
„Kolekcja kapsułowa TOMMY JEANS Coca-Cola® jest wspomnieniem wielkiego wydarzenia w historii marki TOMMY HILFIGER,” mówi Avery Baker, Chief Brand Officer firmy Tommy Hilfiger Global. „Nasza kolekcja dla Coca-Coli z lat 80. była wyrazista i energiczna – błyskawicznie stało się o niej głośno. Kolejną współpracą chcemy uczcić podobne wartości obu marek, młodzieńczą energię i optymizm. Przy tworzeniu nowej kolekcji wzorowaliśmy się na jej legendarnym oryginale, które zaktualizowaliśmy o współczesne elementy tzw. streetstyle‑u, które na pewno przypadną do gustu młodemu pokoleniu. Tommy Hilfiger kolejny raz dowodzi, że od czasu pierwszej kolekcji Coca-Cola® jest mistrzem w łączeniu mody z popkulturą”.
Kampania wizerunkowa powstała na bazie inspiracji archiwalnymi zdjęciami ubrań Coca-Cola®. Kolejny raz zdecydowano się na minimalistyczne tło, które pozwala wyeksponować ukryty w kolekcji styl i charakter obu marek. Kampania została sfotografowana przez duet Meinke Klein, a wyraziste stylizacje autorstwa Luke’a Daya prezentuje gama różnorodnych osobowości: India Graham, Tyvanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Warrington, Mars Murray, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang oraz Désiré Mia.
Kampanie uzupełni ekskluzywny wywiad z Tommym Hilfigerem, w którym projektant podzieli się wspomnieniami z tworzenia pierwszej kolekcji Coca-Cola® i który zostanie opublikowany w kanałach społecznościowych marki.
Kapsułowa kolekcja TOMMY JEANS Coca-Cola® dla kobiet i mężczyzn składa się z replik oryginalnych projektów z lat 80. Ich fasony zyskały odświeżony, współczesny krój i zostały oznakowane nowym emblematem, który łączy słynne logotypy TOMMY JEANS i Coca-Cola®. W skład oferty wchodzi sześć wersji kolorystycznych bluzy i T‑shirtu z dużym logo TOMMY JEANS Coca-Cola® na piersi, czerwone szorty z logowanym panelem na jednej stronie i T‑shirt z blokowym połączeniem kolorów i logo. Dostępny będzie także klasyczny biały T‑shirt z pięcioma kolorami emblematu kolekcji na plecach oraz biała i czerwona kurtka sportowa z logo. Miłośników wzorów zadowoli klasyczna pasiasta koszulka rugby, w wersji biało-czerwonej lub niebiesko-turkusowo-białej, a także oversize’owe bluzy z kapturem w kolażowy nadruk logotypów Coca-Cola® i TOMMY JEANS.
„Nowa odsłona współpracy Tommy’ego Hilfigera i Coca-Coli jest współczesną wersją legendarnych projektów z lat 80. Przygotowano ją specjalnie dla nowego pokolenia,” mówi Michelle Moorehead, globalna menadżerka licencji i sprzedaży detalicznej The Coca-Cola Company. „Nasze marki cenią sobie optymizm i autentyczność – wspólna kolekcja jest tego wyrazem”.
W dziedzictwo marki TOMMY HILFIGER od zawsze wpisana jest współpraca z ikonami popkultury: mody, muzyki, sztuki i rozrywki. W latach 90. Tommy Hilfiger był jednym z pierwszych projektantów, którzy połączyli świat mody z show-biznesem. Pozycję lidera w branży uzyskał ubierając takich muzyków jak Aaliyah, Mark Ronson i Usher oraz angażując do kampanii reklamowych m.in. Davida Bowiego i Beyoncé. Wśród ostatnich projektów współpracy projektanta, warto wymienić cztery damskie kolekcje kapsułowe TommyXGigi, zaprojektowane z supermodelką Gigi Hadid, a także męską kolekcję specjalną Jesień 2018 – stworzoną z czterokrotnym mistrzem świata Formuły 1, kierowcą Lewisem Hamiltonem.
Miłośnicy i obserwatorzy marki mogą dołączyć do konwersacji na temat kolekcji w mediach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger oraz znaczników #TommyJeans i #cocacola.
#TommyXCocaCola
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe