Swarovski od wielu lat nieustannie zachwyca swoją zróżnicowaną ofertą produktów, które wyróżnia przede wszystkim najwyższa jakość, kunszt i kreatywność. Marka założona w 1895 roku w Austrii zajmuje się nie tylko projektowaniem, ale i produkcją oraz sprzedażą najwyższej światowej jakości kryształów, kamieni szlachetnych, Swarovski Created Diamonds i cyrkonii Swarovski, a ponadto gotowych wyrobów w postaci biżuterii i akcesoriów i przedmiotów dekoracyjnych czy elementów oświetleniowych.
Tym razem w kampanii reklamowej na wiosnę-lato 2020 marka przedstawia opowieść o fascynacji kryształami Swarovskiego i blasku, jaki roztaczają ich niezwykle precyzyjne szlify. Na pierwszy plan wysuwają się olśniewające symbole i wymowne motywy z najnowszej kolekcji, a całość emanuje pozytywną energią i spokojem.
W tym sezonie, na wiosnę-lato Swarovski postanawia na dobre odnowić więź z naturą, sięgając w tym celu po różne symbole i amulety. I tak w kolekcji nie zabraknie wzorów muszli, motywów inspirowanych morzem oraz talizmanów. Marka proponuje również doskonale znane elementy i formy w charakterystycznej, pełnej blasku interpretacji, która tylko podkreśla wyrafinowane, eleganckie, a zarazem misterne zdobienia z kryształów Swarovskiego, wykorzystanych w biżuterii podczas tworzenia najnowszej kolekcji.
W ten sposób powstało sześć wyjątkowych kolekcji: Shell – inspirowana morzem interpretacja muszli; Sculptured Shell – liczne ozdoby w postaci fasonów i kształtów muszli w wytwornym stylu,; Svarowski Symbolic – czyli nowoczesne talizmany wspaniale uzupełniające codzienne stylizacje, wśród których znajdziemy m.in. kwiat lotosu, drzewo życia czy kość życzeń; Svarowski Remix - idealna na każdą okazję, nowatorska biżuteria z magnetycznymi, ukrytymi zapięciami i motywem muszli połączonym z elementami strand w odcieniu złota; Shine – również inspirowana morską symboliką, wyróżniająca się kolekcja z motywem monet i So Cool – masywne łańcuszki i finezyjne detale to główne elementy kolekcji, którą wspaniale uzupełniają nowoczesne, złote chokery.
Tekst: materiały prasowe, Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały preasowe