Istnieje niewiele elementów popkultury, które wzbudziły tyle emocji, nostalgii i poświęcenia wśród fanów, co saga Star WarsTM. Od czasu premiery filmu Star Wars: Część IV – Nowa Nadzieja, legendarna seria filmów fanta- sy o przygodach w kosmosie zajmuje specjalne miejsce w wyobraźni, do którego fani chętnie powrócą zanim Star Wars: Skywalker wejdzie do kin w grudniu tego roku. Pomoże im w tym marka Levi’s®, która podjęła współpracę z Disney i Lucasfilm, aby wspólnie stworzyć specjalną kolekcję, celebrującą epicką historię filmów Star Wars. Oddaje tym samym hołd zmierzającej do rozwiązania historii, fascynującej widzów od ponad 40 lat.
Kolekcja zbiega się w czasie z premierą filmu Star Wars: Skywalker. Odrodzenie i zbudowana jest wokół kultowych postaci z oryginalnej trylogii Star Wars. Kolekcja Levi’s® x Star Wars obejmuje szereg zarówno klasycznych ikonicznych modeli Levi’s®, jaki i inspirowanych modą uliczną ulubionych krojów. Znajdą się w niej koszulki i bluzy z kapturem oraz kurtki Trucker Jacket i oczywiście jeansy. Każdy model z kolekcji zawiera ikoniczne elementy z galakt- yki Star Wars – słynne archiwalne grafiki ulubionych bohaterów i statków oraz wyjątkowe elementy co-brandingu takie, jak np. skórzana wszywka Levi’s®, guziki, metki, zadrukowane kieszenie i słynne logo Levi’s®, a wszystko to w galaktycznej wersji Star Wars. Oczywiście kolekcja nie byłaby kompletna, gdyby zabrakło w niej kultowych cytatów z filmów nadru- kowanych lub wyhaftowanych na plecach czy rękawach. Każdy fan wyrecytuje „I am your father”, „In a galaxy far, far away…” oraz prawdopodobnie najbardziej lubiany, nieśmiertelny głos Chewbacci „GGWWWRGHH!!!!”.
Lucasfilm i Levi’s® to sąsiedzi z San Francisco. Gdy dowiedzieliśmy się, że ostatni rozdział sagi o Skywalkerze wchodzi do kin pod koniec 2019 roku, zebraliśmy grupę naszych Jedi i ruszyliśmy do siedziby Lucasfilm w poszukiwaniu droidów. Oto mało znana ciekawostka: Luke Skywalk- er w filmach z oryginalnej trylogii nosił odzież Levi’s®, a konkretnie białe jeansy Levi’s®! Teraz nadeszła nasza kolej, aby odwdzięczyć się za ten komplement poprzez wizerunki Vadera, droidów, Chewiego i Lei”, mówi Jonathan Cheung, Senior Vice President, Design and Innovation, Levi’s®.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe