9 sierpnia odbyła się uroczysta prezentacja salonu SAVICKI dla przedstawicieli mediów, stylistów i influencerów. Lokal znajduje się w prestiżowej lokalizacji – Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Jest to również jedyna w Polsce przestrzeń z VIP Room’em marki, w którym można oglądać diamenty w prywatnej przestrzeni. Najnowszą kolekcję oraz wystrój warszawskiego butiku podziwiali przedstawiciele mediów, influencerzy, a także goście specjalni wydarzenia.
Historię marki SAVICKI rozpoczął Kazimierz Sawicki, otwierając w 1976 roku w Lublinie pierwszy salon połączony z pracownią. Dziś SAVICKI jest jedną z najszybciej rosnących firm w Polsce. To lider kategorii wedding & engagement, który rozwija sieć salonów w największych miastach – w Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Krakowie. Teraz do grona miejsc z innowacyjnym i nagradzanym koncepcie salonów SAVICKI dołączyła Warszawa.
Podczas prasowego otwarcia salonu w Warszawie, goście mogli porozmawiać z ekspertami SAVICKI na temat wyboru biżuterii zaręczynowej i ślubnej, najnowszych trendach jubilerskich oraz zobaczyć pierwszy w Polsce VIP Room, gdzie w indywidualnej przestrzeni będzie można dokonać zakupu wyselekcjonowanej biżuterii o najwyższych parametrach technicznych.
Była to także okazja do wysłuchania przedstawicieli marki o tym jak marka SAVICKI buduje swoją pozycję lidera w dziedzinie diamentów. Historię marki z polskim kapitałem, ekspansję na rynki zagraniczne oraz innowacyjne rozwiązania jakie SAVICKI wprowadza do swoich procesów sprzedażowych to również tematy o których mogliśmy się dowiedzieć podczas spotkania prasowego.
„Naszą misją jest edukowanie Polaków na temat wartości diamentów. Chcemy, aby na własne oczy zobaczyli, czym różni się diament od cyrkonii i, że nie bez powodu jest to kamień wieczny, o dużej wartości. Stworzyliśmy specjalny koncept salonu z VIP Roomem, w którym klienci dyskretnie i spokojnie będą mogli obejrzeć pod lupą diamenty o najwyższych parametrach i w różnych przedziałach masy, a także przymierzyć biżuterię. To pierwsze takie rozwiązanie w salonie jubilerskim w Polsce.” – mówił podczas wydarzenia Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel SAVICKI.
Marka SAVICKI już jest znana ze swojego nowatorskiego podejścia do klienta. Oglądanie i przymierzanie biżuterii ma przypominać bardziej przyjacielską wizytę niż tradycyjny proces zakupu luksusowych produktów. Dlatego SAVICKI swoje salony projektuje tak, żeby przełamać tradycyjną barierę klient-sprzedawca. Współcześni klienci cenią sobie możliwość samoobsługi, a SAVICKI podąża za tym trendem. Taki też jest salon w warszawskiej Arkadii, którego centralnym punktem jest wyjątkowy stół TryOn®.
„Wybór obrączki czy pierścionka zaręczynowego to chwila, którą zakochani chcą przeżyć tylko we dwoje. Konsultant jest tu tylko doradcą. Opracowaliśmy więc innowacyjny stół TryOn® do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek. Para może je przymierzać tak długo, jak zechce, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta, a następnie przejść do VIP Room’u i obejrzeć oryginalną biżuterię z diamentami czy innymi kamieniami szlachetnymi.” – tłumaczył Tomasz Osman.
Podczas otwarcia salonu jubilerskiego SAVICKI w Warszawie goście mieli także okazję, żeby docenić niebanalne wzornictwo marki. Zaprezentowano kultowe kolekcję pierścionków zaręczynowych The Light® oraz The Journey®.
Kolekcja The Light® to sztandarowa kolekcja SAVICKI, która od 15 lat zachwyca wysoką brylancją diamentu. The Journey® to nowsza kolekcja łącząca klasyczną formę ze współczesnym minimalizmem.
SAVICKI jako marka jubilerska stara się wyznaczać nowe trendy. Jako pierwsza w Polsce zaczęła na szerszą skalę promować pierścionki z czarnego złota. Rozpowszechniła także niedocenione u nas białe szafiry oraz czarne diamenty. Teraz stworzyła kolekcję obrączek partnerskich:
„Oprócz tradycyjnych pierścionków zaręczynowych i obrączek ślubnych, stworzyliśmy ofertę obrączek partnerskich Sign of Love®, które może wręczyć sobie wzajemnie para na znak miłości i lojalności. To alternatywa dla par, które świadomie rezygnują z tradycyjnego ślubu, ale chcą wyrazić swoją miłość i oddanie.” – mówił Tomasz Osman.
SAVICKI nie zapomina również o pomocy. Dochód ze sprzedaży kolekcji, której ambasadorami zostali znani aktorzy i aktorki, „Kluczyki do szczęścia” zostanie w całości przekazany na cele charytatywne Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
„Mottem naszej marki jest Share Your Love. Wierzymy, że pomnażamy szczęście i dobro – dzieląc się nimi. Każde otwarcie nowego salonu jest okazją, żeby pokazać naszym klientom, że dla nas to nie puste słowa. Angażujemy się w pomoc innym, zwłaszcza najmłodszym.” – podkreślał Jakub Sawicki – syn założyciela i współwłaściciel marki SAVICKI.
W evencie wzięło udział wielu dziennikarzy i stylistów z największych tytułów prasowych w Polsce oraz ludzie ze świata mediów, a także influencerzy i przyjaciele marki SAVICKI.
SAVICKI w związku z otwarciem salonu w Warszawie przygotował moc atrakcji dla odwiedzających. W dniach 10–12 sierpnia będzie można także kupić biżuterię z upustem nawet do 30%. Dodatkowo każda osoba, która kupi pierścionek zaręczynowy, może wygrać obrączki ślubne, a przy zakupie obrączek odbędzie się konkurs biżuterii z oferty SAVICKI. Łączna wartość nagród to 10 000 złotych.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe