Dollina to nowa marka na polskim rynku, którą charakteryzuje najwyższa jakość i ponadczasowe konstrukcje. Stworzona przez blogerkę Dorotę Gol (@jdfashionfreak), z pewnością nie powstałaby bez prawdziwej fascynacji modą.
Nietypowa nazwa – „Dollina” zainspirowana jest kolekcjonerskim modelem aparatu analogowego z czasów II Wojny Światowej i perfekcyjnie uosabia ponadczasową elegancję. Wszystkie produkty wykonywane są wyłącznie w Polsce, z najwyższej jakości materiałów selekcjonowanych osobiście przez samą projektantkę.
Pierwsza kolekcja to przede wszystkim marynarki oversize, inspirowane męskimi sylwetkami. Podczas Premier Visione w Paryżu, pod czujnym okiem projektantki powstało osiemnaście wyjątkowych produktów, uszytych z najwyższej jakości tkanin.
Dollina debiutuje z pierwszą kolekcją w stonowanych, ziemistych i pastelowych odcieniach, jednak z wyłączeniem czerni i bieli. Przede wszystkim ukierunkowana jest na jakość i kontrukcję, a wszystko po to, aby każda kobieta jeszcze przez długie lata mogła cieszyć się swoimi zakupami.
I tak w premierowej kolekcji marki nie zabrakło także płaszczy z wegańskiej (!) skóry ale i podstaw każdej kobiecej garderoby, tj. Eleganckich sukienek, bluzek czy koszuli w subtelnych, delikatnych formach.
Różnorodność detali, a także indywidualne szczegóły sprawiają, że każdy z modeli jest jedyny w swoim rodzaju, a dzięki temu – wyjątkowy.
Twarzą pierwszej kolekcji marki Dollina, która jest już dostępna na stronie internetowej marki dollina.co została modelka Edyta Zając.
Tekst: materiały prasowe
Zdjęcia: materiały prasowe