Barokowa Wenecja, przepych, karnawał, a pośród ich nich One – założycielki NUDYESS, Sandra Do Manh i Agnieszka Sołoń, które już po raz kolejny wystąpiły w kampanii własnej kolekcji po to, aby pokazać, że ich projekty stworzony e są dla prawdziwych kobiet. Tak powstała najnowsza kampania marki prezentująca minimalistyczne sukienki, topy i spódnice, które można nosić nie tylko na co dzień, ale i podczas wielkich imprez, świąt czy karnawału – bez grama makijażu i stylizacji, ze sphagetti o wschodzie słońca.
NUDYESS to przede wszystkim klasyczne kroje, naturalne tkaniny – to zdecydowanie więcej, niż jednosezonowe trendy.
Nowa kolekcja to bordowe i krwisto czerwone sukienki z gładkiej, welurowej tkaniny, idealnie podkreślające sylwetkę, eksponując biust i biodra. Nie zabrakło także topów z odkrytymi plecami wykonanymi z prążkowanej, rozciągliwej dzianiny, która idealnie dopasowuje się do ciała, body zapinane na zatrzaski oraz klasycznych, dopasowanych legginsów modelujących nogi.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe