Zalando, wiodąca platforma modowo-lifestylowa w Europie, przedstawia lokalną warstwę swojej świątecznej kampanii „Święta zawsze razem. Niezależnie od stylu”. Punktem kulminacyjnym aktywacji jest wydarzenie mające miejsce 16 grudnia 2019 r., którego gwiazdą będzie ikona polskiej sceny muzycznej – Beata Kozidrak. Na Świątecznym Dancingu by Zalando Beata Kozidrak wystąpi wspólnie z zespołem Bajm podczas wyjątkowego koncertu.
Beata Kozidrak to jedna z najbardziej uzdolnionych wokalistek i niekwestionowana legenda polskiej estrady. Liderka jednego z największych zespołów wszechczasów oraz utalentowana autorka setek tekstów piosenek, a także od lat artystka solowa, zadebiutowała na Festiwalu w Opolu w wieku 18 lat podbijając serca publiczności. Sukces ten zapewnił jej natychmiastowy status gwiazdy, a jej kariera nabrała zawrotnego tempa. Równie unikatowy i charakterystyczny co głos Beaty, jest jej nietuzinkowy styl. Dla Beaty sposobem na wyrażenie siebie jest nie tylko muzyka, ale również jej kreacje, które tworzy sama inspirując przy tym wiele kobiet. Odważna artystka nie boi się zmian i zachęca innych do bycia sobą oraz podejmowania ryzyka, gdyż jak zapewnia, pomaga to rozwinąć skrzydła i otworzyć się na nowe możliwości.
Beata Kozidrak jest uosobieniem wartości, którymi kieruje się Zalando wedle swojego motta free to be – możesz być kim chcesz. Jego głównym przesłaniem jest to, że każdy powinien być wolny w wyrażaniu siebie, nosić co chce i być kim chce. Z tego powodu Beata Kozidrak – artystka łącząca pokolenia poprzez swoją muzykę – jest oczywistym gościem specjalnym świątecznego koncertu Zalando.
Do udziału w projekcie została zaproszona również Jessica Mercedes Kirschner – jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce oraz autorytet w dziedzinie mody, którą można zobaczyć jako stylistkę sesji zdjęciowej. Ambasadorka Zalando od sierpnia 2018 r. stale współpracuje z marką na swoich mediach społecznościowych oraz w lokalnych aktywacjach. W maju tego roku została twarzą polskiej kampanii promującej asortyment Beauty w Zalando.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że przy tym wyjątkowym, lokalnym projekcie udało nam się zaprosić do współpracy właśnie panią Beatę. Naszą ambicją było stworzenie świątecznego wydarzenia, które od początku do końca byłoby zaprojektowane specjalnie pod gusta naszych klientów w Polsce i jesteśmy dumni, że tworzymy go wraz z najlepszymi. Przy projekcie, obok Beaty Kozidrak, połączyliśmy nasze siły z takimi postaciami jak Bartek Wieczorek, który wykonał piękne zdjęcia promujące wydarzenie, Jessica Mercedes Kirschner, wspierająca nas w kwestii stylizacji oraz zespół agencji kreatywnej high&. Święta to szczególny czas, w którym zależy nam na podkreśleniu różnorodności odwiedzających Zalando i ich zwyczajów wspólnego świętowania. Na Zalando, gdzie ponad 29 milionów klientów ma do wyboru ponad 450.000 stylizacji od ponad 2.000 marek, stylu nie dyktuje wiek, płeć, wygląd, sylwetka czy pochodzenie. Mamy ogromną nadzieję, że wydarzenie sprawi radość wszystkim jego gościom, bez względu na to z jaką grupą się identyfikują.” – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead PL/CZ w Zalando.
Zdjęcia powstałe w ramach współpracy wykorzystywane będą na Zalando.pl, w kanałach własnych marki oraz w mediach społecznościowych. Pierwsza emisja na Zalando.pl planowana jest na 07.12.2019.
Twórcy kampanii
Marketing Management: Dawid Pożoga, Joanna Skrzypkowska-Manicka PR,|
Influencer Marketing & Social Media: Andrzej Maliszewski
Agencja kreatywna: high&
Zdjęcia: Bartek Wieczorek
Reżyseria: high&
DOP: Mateusz Golis
Produkcja: Pela Kujda
Stylizacje: Jessica Mercedes Kirschner i Michał Koszek
Makijaż: Sabina Szwajca i Justyna Szczęsna
Fryzury: Mariola Śliwska i Piotr Piwowar
#mojezalando
Tekst/video/zdjęcia: materiały prasowe