Projekty Moniki Vaitkiene pokochają wszystkie cool girls, które w modzie cenią sobie wygodę i oryginalność. Sama Monika zawód projektantki i CEO Naked Bruce łączy z byciem mamą na cały etat, więc wie, że ubrania muszą być nie tylko ładne, ale również funkcjonalne.
Pytana o to, kiedy zdecydowała się zostać projektantką odpowiada, że zawód ten nie jest kwestią wyboru. Miłość do mody była obecna w niej od dawna i nawet studiując stosunki międzynarodowe i nauki polityczne nie zrezygnowała ze swojej pasji. Ta determinacja zaowocowała stworzeniem marki, która jest przemyślana od początku do końca. W Naked Bruce po prostu wszystko się ze sobą zgadza. Począwszy od projektów, przez wygląd strony, aż po sesje zdjęciowe i lookbooki. Każdy detal jest dopracowany i spójny z estetyką marki.
Patrząc na oryginalne projekty Naked Bruce nie można nie pomyśleć o inspiracjach projektantki. Monika powtarza, że będąc mamą trudno jest znaleźć wolny czas, więc inspiracje czerpie ze wszystkiego co ją otacza. Często inspiruje się swoją rodziną i przyjaciółmi, ale potrafi także zachować w pamięci obraz inspirującej osoby napotkanej przypadkiem na ulicy. Wszystko to przenosi później na kartkę papieru, a efekty swojej pracy w pierwszej kolejności pokazuje mamie.
Najnowsza kolekcja Naked Bruce to przede wszystkim legginsy w oryginalne printy, oversizowe sukienki i obcisłe bluzki z przydługimi rękawami. Ubrania są funkcjonalne i mają niepowtarzalny design. Na legginsach podziwiamy wzory w geometryczne gwiazdy, tak sprytnie ułożone, aby wysmuklać i wydłużać nogi. Paleta barw wykorzystana w kolekcji jest ogromna. Od pastelowej żółci, przez błękit, kobalt, czerwień, aż po szarość i czerń. Kolory pozornie do siebie niepasujące tworzą całość, która nie mogła być lepiej zaplanowana. Projektantka Naked Bruce podkreśla, że uwielbia kolory, ale gdyby miała wybrać tylko jeden do stworzenia całej kolekcji, najprawdopodobniej postawiłaby na biel.
Koniecznie odwiedźcie stronę nakedbruce.com i zachwyćcie się modernistycznymi projektami Moniki Vaitkiene.
Tekst: Martyna Urbańska
Kolaże: Laura Osakowicz
komentarzy
Marka M·A·C Cosmetics startuje z nową kampanią „I Only Wear M·A·C", w której pierwszoplanową rolę…
Lipton to herbata, z którą każdy może dobrze rozpocząć dzień. Kubek ulubionego naparu to chwila…
Dla wielu z nas wolne dni to szansa na regenerację. Ale co, jeśli zamiast spokoju…
Czy wiesz, że zapach może zdradzić więcej o Twojej osobowości niż znak zodiaku? Z myślą…
Dzień Ojca, obchodzony w Polsce 23 czerwca, bywa dla wielu jedynym momentem w roku, w…
Współczesny mężczyzna oczekuje od kosmetyków więcej niż tylko podstawowej funkcji. Szuka produktów, które są skuteczne,…