Kampania ma na celu wskazać, że pomimo nieustającego rozwoju i pędu czasu, wciąż istnieją podziały na to, co damskie i męskie. Na to, co wypada, a co nie. UNISEX to uniwersalna biżuteria, która pasuje wszystkim, niezależnie od płci. Może stać się symbolem każdej osoby i pozwolić na wyrażanie własnych przekonań oraz wartości. Jest ważnym elementem stylu, z którego nie trzeba rezygnować. W dzisiejszym świecie patriarchat ujmuje nie tylko kobietom, ale również mężczyznom — przyjęto błędne schematy, które narzucają, jak ma być odbierana płeć. Marka ANIA KRUK chce wspierać oraz dać swoim obserwatorom możliwość wyboru i przede wszystkim — możliwość bycia sobą. Tworzy przestrzeń bez granic, nie narzuca, a podkreśla różnorodność.
To właśnie ta wartość jest siłą napędową marki. Różnorodność stała się głównym hasłem w kampaniach ANIA KRUK — pojawiła się również we wcześniejszych kampaniach SISTERHOOD, REBORN oraz PIERCEYOURSELF, a to dlatego, że piękno nie ma jednego oblicza. A płeć nie musi tworzyć podziałów. Od początku tego roku marka ANIA KRUK zrezygnowała z retuszowania zdjęć i kontynuuje to również w tej kampanii.
W kampanii kolejny raz wzięły udział osoby związane z marką i od lat noszące jej biżuterię. Wymieniają się wzorami, udowadniając ich uniwersalność i nadając charakteru. To elementy, które świetnie współgrają z codziennością i dopełniają styl — biżuteria jest tłem, które podkreśla osobowość. ANIA KRUK w ten sposób chce być jeszcze bliżej ze swoimi obserwatorami i sprawiać, że we własnej skórze czują się doskonale i że nie muszą się zmieniać pod presją społeczeństwa.
W tym celu powstała także idea dzielenia się biżuterią i obdarowywania nią bliskich osób lub… siebie — WISHLIST, to przestrzeń, w której każdy może zapisać to, o czym marzy z biżuterii ANIA KRUK. Dzięki temu można ułatwić innym wybór idealnego prezentu, który zostanie zapamiętany na długo.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe
komentarzy
Realizując swoją misję na polskim rynku, którą jest przekonanie polskich konsumentów do dokonywania bardziej przyjaznych…
Purlés to niezwykłe połączenie nowoczesnej wiedzy biotechnologicznej, sił natury w postaci składników roślinnych i tradycji…
W dniu 8 kwietnia miało miejsce wyjątkowe wydarzenie marki L'Oréal Professionnel Paris, która będąc liderem…
Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga – tenisistka numer jeden…
Czy wczesne wstawanie to dla Ciebie koszmar? Nie martw się, nie jesteś sam! Dla wielu…
Wiosna to czas oczyszczenia i odnowy, zarówno dla naszej skóry, jak i włosów. Po długich…