Autorzy kwiatowych nadruków – projektanci H&M Abigail Morris, Kavita Ravaliya, Holly Watts i Florentin Bodet nie tylko wzięli czynny udział w tworzeniu najnowszej kolekcji, ale wystąpili także w towarzyszącej jej kampanii. Twórcy wzorów poszukiwali inspiracji spędzając czas na łonie natury, a przepełnione kwiatami łąki i ulubione polne kwiaty to elementy, które chcieli utrwalić w swoich projektach.
Romantyczne nadruki na materiały powstały więc zupełnie naturalnie: wśród nich znalazły się ręcznie malowane kwiaty, rozwiane wiatrem i nieokiełznane. Idealnym tłem dla tak beztroskich, dziewczęcych, niewinnych nadruków są zaś letnie sukienki – podobnie jak malunki – oddające piękno natury, a także jej nieprzewidywalny, a jednocześnie urokliwy charakter. W kolekcji znajdziemy więc zwiewne, lekkie, romantyczne sukienki inspirowane kształtem różnorodnych kwiatów, dopasowane topy, ale także spódnice z wyrazistymi detalami widocznymi w nowoczesnych, obszernych fasonach. Sukienki bez rękawów zdobią zaś na zmianę: delikatne falbany i subtelne ramiączka. Urocze, dziewczęce topy i spódnice posiadają dodatkowo łatwe do noszenia elastyczne paski w talii. Całość uzupełniono o dodatki takie jak modny w tym sezonie kapelusz typu bucket hat czy chustę. Kolekcja została zaprojektowana w barwach bliskich naturze. Nie znajdziemy tu więc „krzykliwych”, intensywnych kolorów, a zamiast tego mnóstwo łagodnych pasteli: odcienie złamanej bieli, bladą miętową zieleń i delikatny żółty.
Najnowsza, wiosenna propozycja marki to jednak nie tylko piękno i delikatność projektów, ale przede wszystkim wyraz nadziei na zachowanie rzemiosła i tęsknoty za bardziej zrównoważona modą w przyszłości, do czego nieustannie w swoich działaniach dąży H&M. Najlepszym dowodem są materiały z których powstała kolekcja: 100% bawełna organiczna i mieszanka bawełny organicznej i lnu.
Florystyczna, wiosenna kolekcja H&M będzie dostępna już od 08 kwietnia i będzie dostępna w wybranych sklepach marki na całym świecie oraz na stronie internetowej hm.com.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe
komentarzy
Realizując swoją misję na polskim rynku, którą jest przekonanie polskich konsumentów do dokonywania bardziej przyjaznych…
Purlés to niezwykłe połączenie nowoczesnej wiedzy biotechnologicznej, sił natury w postaci składników roślinnych i tradycji…
W dniu 8 kwietnia miało miejsce wyjątkowe wydarzenie marki L'Oréal Professionnel Paris, która będąc liderem…
Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga – tenisistka numer jeden…
Czy wczesne wstawanie to dla Ciebie koszmar? Nie martw się, nie jesteś sam! Dla wielu…
Wiosna to czas oczyszczenia i odnowy, zarówno dla naszej skóry, jak i włosów. Po długich…