Categories: NewsroomUroda

Marc Jacobs Beauty- rób zakupy przez Instagram

Coś dla miło­śni­czek mar­ki, kosme­ty­ków i nowych technologii.

Tekst: Klau­dia Zielińska
Zdję­cia: instagram.com, thenotice.net

Marc Jacobs Beau­ty stwo­rzył pierw­szy inter­ne­to­wy sklep, któ­ry jest połą­czo­ny z Two­im insta­gra­mem i adre­sem mailo­wym- marc­be­au­ty to pro­fil, gdzie pre­zen­to­wa­ne są pro­duk­ty mar­ki, a dzię­ki hasz­ta­go­wi #mjb­shop moż­na w łatwy spo­sób stać się wła­ści­cie­lem wybra­ne­go pro­duk­tu, bez koniecz­no­ści wycho­dze­nia z domu. Jak to działa?

Codzien­nie wie­le z nas (każ­da?) prze­glą­da zdję­cia zamiesz­czo­ne na insta­gra­mie zosta­wia­jąc ser­ca, na tych, któ­re wzbu­dzi­ły nasze zain­te­re­so­wa­nie. Blo­ge­rzy i sław­ni ludzie pro­mu­ją pro­duk­ty ozna­cza­jąc mar­kę w opi­sie. Myśli­my wte­dy- też chcę to mieć! Gdzie oni to kupi­li? To głów­ny cel pro­mo­cji, żeby zain­te­re­so­wać klien­tów. Marc Jacobs Beaty uła­twi Ci szyb­ki zakup swo­ich produktów.

Profil na Instagramie, łączy się bezpośrednio z witryną internetową na której logujemy się używając tego samego adresu e‑mail co na portalu.

Pomysł i jego funk­cjo­nal­ność pole­ga na tym, że kie­dy polu­bi­my zdję­cie dane­go pro­duk­tu nie musi­my szu­kać już jego nazwy, czy zasto­so­wa­nia. Pro­du­cent wyślę nam wia­do­mość, w któ­rej będą polu­bio­ne przez nas kosme­ty­ki wraz z nazwą, opi­sem i moż­li­wo­ścią zaku­pu. To bar­dzo wygod­ne roz­wią­za­nie, nasze ulu­bio­ne kosme­ty­ki nie zgi­ną wśród setek zdjęć. Wystar­czy pod zdję­ciem pro­duk­tu, któ­ry nas inte­re­su­je zosta­wić komen­tarz #mjb­shop i cze­kać na wia­do­mość zwrot­ną od pro­du­cen­ta. Apli­ka­cja świet­nie spraw­dza się w prak­ty­ce, cie­szy coraz więk­szym powo­dze­niem, ponie­waż gro­no fanek mar­ki jest napraw­dę duże, a pro­fil na insta­gra­mie ma ponad 100 tysię­cy obser­wu­ją­cych. Zamiesz­cza­ne zdję­cia inspi­ru­ją i świet­nie pro­mu­ją pro­duk­ty. To pierw­sza fir­ma, któ­ra stwo­rzy­ła tak cie­ka­wą apli­ka­cję, kolej­ny krok do szyb­kich zaku­pów. Skie­ro­wa­ny jest do młod­szych klient­kek eks­klu­zyw­nych marek, w wie­ku 25–35 lat, któ­re cenią nowo­ści tech­no­lo­gicz­ne, siłę inter­ne­tu i jakoś. Marc Jakobs Beau­ty funk­cjo­nu­je od nie­daw­na, a już stwo­rzył inno­wa­cyj­ną meto­dę sprze­da­ży, kosme­ty­ki są efek­tow­ne, inno­wa­cyj­ne i świet­nej jako­ści. Apli­ka­cja zdo­by­wa coraz wię­cej fanów, sami pomy­sło­daw­cy mówią, że zain­te­re­so­wa­nie prze­kro­czy­ło ich ocze­ki­wa­nia, dla­te­go mar­ka sta­ra się cią­gle roz­wi­jać i szy­ku­je kolej­ne niespodzianki.

Sprawdźcie sami! Udanych zakupów!

For Vers-24, Warsaw

_____

POLECAJCIE:

Komentarze

komentarzy

India

Recent Posts

Lipton zmienia festiwalowe rytuały. Czas przy kubku herbaty podczas Open’er Festival

Lipton to herbata, z którą każdy może dobrze rozpocząć dzień. Kubek ulubionego naparu to chwila…

2 miesiące ago

Długi weekend – czas odpoczynku czy emocjonalne wyzwanie?

Dla wielu z nas wolne dni to szansa na regenerację. Ale co, jeśli zamiast spokoju…

3 miesiące ago

5 OSOBOWOŚCI, 5 ZAPACHÓW SORVELLA PERFUME, KTÓRE MÓWIĄ O TOBIE WIĘCEJ NIŻ HOROSKOP

Czy wiesz, że zapach może zdradzić więcej o Twojej osobowości niż znak zodiaku? Z myślą…

3 miesiące ago

Dlaczego musimy dbać o relacje z ojcem nie tylko na Dzień Taty?

Dzień Ojca, obchodzony w Polsce 23 czerwca, bywa dla wielu jedynym momentem w roku, w…

3 miesiące ago

Podaruj mu wyjątkowy rytuał pielęgnacyjny szyty na miarę – Dzień Ojca z EISENBERG Paris

Współczesny mężczyzna oczekuje od kosmetyków więcej niż tylko podstawowej funkcji. Szuka produktów, które są skuteczne,…

3 miesiące ago

Czerwone plamy na twarzy? Ekspertka wyjaśnia, jak odzyskać kontrolę nad wrażliwą cerą

Zaczerwieniona, piekąca skóra i pojawiające się nagle czerwone plamy – to problem, który spędza sen…

3 miesiące ago