Calzedonia Legs Show 2019 Zdjęcia: Daniele Venturelli
Podczas tegorocznego pokazu marki Calzedonia wybieg zamienił się w bogato zdobione wejście do Grand Hotelu. Scenografia składała się z pokój, które drzwi otwierały się i zamykały dzięki grze świateł i cieni, podkreślając bohaterów pokazu – rajstopy i pończochy z jesienno-zimowej kolekcji Calzedonii na sezon 2019. Modelki dumnie kroczyły po wybiegu w dopasowanych, krótkich sukienkach odsłaniających wzorzyste, pełne wzorów geometrycznych i logo rajstopy.
Nowość sezonu? Logomania! Rajstopy w nadrukowane logo CLZ w dużym rozmiarze, a także napis marki złożony z odpowiednich literek, który pokrywa całą powierzchnię nóg.
Odważniejszym paniom, spodobają się metaliczne i błyszczące tekstury, które są katalizatorami nawet najbardziej rozproszonego spojrzenia. Rajstopy i legginsy stają się olśniewającą bronią uwodzenia, których blaski rozświetli nawet najbardziej minimalistyczny look. Główną rolę w zdjęciach wizerunkowych kolekcji pełnią wzory. Najbardziej atrakcyjne są bez wątpienia kraty: w stylu brytyjskim, pepitka, duże romby, a także prążki w stylu oxsfordzkim. Na koniec ciepłe i przytulne kaszmirowe modele idą w parze z brokatowymi prążkami, w różnych odcieniach czerwieni.
O makijaż modelek zadbała firma MAC Cosmetics na czele z Michael Magnani, a za stylizację włosów odpowiadał team Giovanniego Iovino, z ramienia marki COTRIL.
Siedziba marki w Weronie całkowicie zmieniła swój wygląd, przemieniając się na jeden wieczór w hotel z prawdziwego zdarzenia, który gościł gwiazdy, celebrytów i gości z całego świata.
Wyjątkowe show z pierwszych rządów podziwiany m.in. Chiarra Ferragni, włoska prezenterka Melissa Satta i modelka Barbara Palvin.
Kasia Szklarczyk, Zosia Ślotała, Anna Nowak oraz Karolina Pisarek, Calzedonia Legs Show 2019
Zdjęcia: Daniele Venturelli
Wśród polskich gości znalazły się m.in.: Kasia Szklarczyk, Zosia Ślotała, Anna Nowak oraz Karolina Pisarek.
Zdjęcia: materiały prasowe
Tekst: materiały prasowe, Marlena Wysocka
komentarzy
Marka M·A·C Cosmetics startuje z nową kampanią „I Only Wear M·A·C", w której pierwszoplanową rolę…
Lipton to herbata, z którą każdy może dobrze rozpocząć dzień. Kubek ulubionego naparu to chwila…
Dla wielu z nas wolne dni to szansa na regenerację. Ale co, jeśli zamiast spokoju…
Czy wiesz, że zapach może zdradzić więcej o Twojej osobowości niż znak zodiaku? Z myślą…
Dzień Ojca, obchodzony w Polsce 23 czerwca, bywa dla wielu jedynym momentem w roku, w…
Współczesny mężczyzna oczekuje od kosmetyków więcej niż tylko podstawowej funkcji. Szuka produktów, które są skuteczne,…