Odważna, ultrakobieca, pewna siebie – taka jest kobieta ZAQUAD. Bohaterką najnowszej sesji zdjęciowej marki została influencerka Anna Skura. Wybór blogerki do sesji był oczywisty, bo to ona idealnie reprezentuje wartości brandu.
Projekty marki ZAQUAD podkreślają niezależność, odwołują się do silnych i odważnych kobiet. W najnowszym projekcie, koncept idzie o krok dalej. Ukazuje moc bezkompromisowej kobiecości, co jeszcze intensywniej podkreśla manifest marki. Przed obiektywem Doroty Porębskiej, w industrialnej przestrzeni apartamentu Złota 44 staje influancerka, blogerka i podróżniczka Anna Skura.
Do naszej najnowszej sesji zaprosiliśmy Anię Skurę. Jest piękną, odważną kobietą, która zaraża swoim pozytywnym podejściem. Z zamiłowaniem do podróży, czasami zwariowana, ale przede wszystkim niezależną. To dla takich kobiet tworzymy nasze projekty – komentuje właścicielka i dyrektor kreatywna marki, Anna Banaczek.
Ania Skura prezentuje świetnie skrojone garnitury, będące synonimem „power woman”. Zakłada sukienkę w duże grochy. Ma na sobie bakłażonowy płaszcz o winylowej fakturze. Choć najbardziej komfortowym zestawem są dla niej słoneczne chinosy w wersji damskiej i mięsisty golf. Czego jeszcze dowiadujemy się o influancerce – kobiecie marki Zaquad? Jest niezwykle silna, czasami szalona. A przy tym stawia na styl, który mocno wyraża jej osobowość. Robi to w sposób naturalny, a niekiedy lekko ekstrawagancki.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe