Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, synonim luksusu, francuski dom mody Louis Vuitton postanowił wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich klientów- właśnie wprowadził rewolucyjne rozwiązanie dające możliwość modyfikacji najsłynniejszych modeli toreb, a całość zapowiada niezwykle barwna kampania „Make it yours”.
W dzisiejszych czasach kiedy dobra (również te luksusowe) stają się coraz bardziej powszechne, coraz rzadziej i trudniej jest nam wyróżniać się z tłumu. Na każdym kroku pragniemy jednak czuć się wyjątkowo i podkreślać swoją indywidualność. To właśnie z myślą o takich wymagających klientach Louis Vuitton stworzył „Make it yours” , czyli personalizację będącą jednocześnie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Kolorowa, zabawna, intrygująca. Bez wątpienia pokochają ją klientki LV na całym świecie! Od tej pory dokonując zakupów z najnowszej kolekcji LV wiosna-lato 2017, dom mody zachęca przy okazji do wypróbowania i skorzystania z wyjątkowej usługi. Do wyboru jest pięć kolekcji, a wśród nich niezliczona ilość kombinacji: łat inspirowanych podróżnymi nalepkami, które niegdyś zdobiły legendarne torby podróżne Vuittona. Znajdziecie w nich nie tylko klasyczne naklejki podróżnicze, ale także zabawne w stylu pop, tak, by każda z nich odpowiadała Twoim oczekiwaniom i odzwierciedlała Twój unikatowy styl. Wyjątkowa usługa pozwala klientom dobranie do klasycznych Monogramów motywów zgodnych z indywidualnymi preferencjami.
Usługa dostępna jest w salonach Louis Vuitton na całym świecie.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe