Po udziale Dua Lipy w kampanii Pepe Jeans wiosna-lato 2019, współpraca marki z artystką wchodzi w nowy etap. W sezonie jesień-zima 2019 do sprzedaży trafi pierwsza w historii kolekcja Pepe Jeans London zaprojektowana we współpracy z Duą.
Wczoraj wieczorem (3.09) w Londynie, odbył się event w Victoria House Basement z okazji premiery kolekcji, na którym pojawiła się Dua Lipa. „Jestem bardzo dumna z tej kolekcji. To wspaniałe uczucie widzieć projekty, które wchodzą do sprzedaży. Nie mogłabym prosić o więcej”
Jako laureatka trzech nagród Brits i dwóch Grammy, Dua Lipa jest wokalistką i autorką piosenek znaną z globalnych przebojów, które błyskawicznie weszły w kanon popowej klasyki. Jej wyjątkowy talent i styl tym razem znalazły zastosowanie w tworzeniu ponadczasowych denimowych ubrań, z których słynie Pepe Jeans.
Kolekcja kapsułowa jesień-zima 2019
Dua czerpała inspirację do swojej kolekcji Pepe Jeans z miksu estetyk lat 90. i pierwszej dekady XX wieku. Efektem jest połączenie nonszalancji supermodelek poza wybiegiem, energii klubowej sceny grunge i szalonego stylu festiwali. Artystka wybrała z archiwów Pepe Jeans swoje ulubione projekty, które w odświeżonych wersjach – urozmaiconych nowoczesnymi akcentami – stworzyły wyjątkową garderobę.
Do najważniejszych elementów kolekcji należy zaliczyć łańcuszkową sukienkę, a także sukienki i topy zdobione brokatem – idealne na jesienne i zimowe imprezy. Ofertę denimu tworzy zestaw oversize’owej kurtki i spódniczki mini oraz klasyczne dżinsy na co dzień i na wieczór. Lipa zadbała o to, by jak najwięcej fanów mogło cieszyć się efektami tej współpracy: ceny produktów rozpoczynają się już od 120 zł.
Dua Lipa
Urodzona w Londynie, wychowana w Kosowie artystka w 2018 r. zapisała się w historii jako pierwsza kobieta z pięcioma nominacjami do Brit Awards. Wróciła wtedy do domu z dwiema statuetkami: dla Najlepszej Brytyjskiej Solistki i Najlepszego Brytyjskiego Debiutu. Przez ostatnie dwa lata Dua Lipa była także artystką najczęściej słuchaną w serwisach streamingowych na świecie. Jej teledysk do prokobiecego hitu „New Rules” był odtworzony w serwisie YouTube ponad miliard razy, co uczyniło Duę najmłodszą w historii artystką z takim wynikiem. Utwór „One Kiss” – efekt współpracy z Calvinem Harrisem – był najlepiej sprzedającym się singlem 2018 r. w Wielkiej Brytanii i otrzymał nagrodę Brit za Najlepszy Brytyjski Singiel. Do tej pory Dua Lipa sprzedała ponad 40 milionów singli i 3,4 miliona albumów na całym świecie. Odebrała także dwie nagrody Grammy: dla Najlepszej Nowej Artystki i Najlepszego Nagrania Dance – za wyprodukowany przez duet Silk City światowy hit „Electricity”.
Dua dorastała równolegle z rozwojem Pepe Jeans, a mama zabierała ją do sklepu marki na Portobello Road już w dzieciństwie. Wszystko to sprawiło, że współpraca była ekscytującym połączeniem kreatywności Dui z mistrzostwem Pepe Jeans w projektowaniu denimu.
Pepe Jeans London
Marka Pepe Jeans powstała na słynnej londyńskiej ulicy Portobello Road w 1973 r. Dziś – 45 lat później – wciąż jej wierna swojej filozofii i dotrzymuje obietnicy tworzenia najbardziej ekscytującej dżinsowej mody na świecie.
Różnorodność i eklektyzm czynią Londyn idealnym kulturowym tyglem, w którym mieszają się inspiracje kształtujące styl Pepe Jeans. Energia tego miasta jest nieustannym napędem do tworzenia denimowych kolekcji dla mężczyzn, kobiet i dzieci.
#DUAFORPEPE
#MyPepeJeans
@pepejeans
pepejeans.com
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe