Categories: UrodaWłosy

„Odyssea: stworzenia morskie”, czyli trzecia kolekcja wirtualnych fryzur od L’Oréal Professionnel Paris 

W listopadzie 2022 roku marka L’Oréal Professionnel Paris rozpoczęła podróż do sieci Web3, poszerzając granice wyrażania siebie za pomocą fryzur w wirtualnym świecie. W ramach kontynuacji tej przygody, w lipcu br. swoją premierę ma nowa, trzecia już kolekcja pt. „Odyssea: stworzenia morskie”. Stylizacje te umożliwiają przejście do tajemniczego podwodnego świata, gdzie kreatywność nie ma granic. Fryzury dostępne są od 17 lipca na największych i najpopularniejszych platformach awatarów – Roblox, Zepeto i Ready Player Me.

Nowe stylizacje inspirowane morskimi stworzeniami i głębią oceanu

Mar­ka L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris, zaufa­ny part­ner sty­li­stów wło­sów od 1909 r., po raz kolej­ny połą­czy­ła siły z gra­fi­kiem 3D Eva­nem Rochet­te oraz zna­nym i cenio­nym fry­zje­rem Char­liem Le Min­du. Efek­tem trój­stron­nej współ­pra­cy jest wyjąt­ko­wa, inno­wa­cyj­na i bar­dzo nie­kon­wen­cjo­nal­na kolek­cja fry­zur – „Odys­sea: stwo­rze­nia mor­skie”. Skła­da­ją się na nią sty­li­za­cje inspi­ro­wa­ne mor­ską otchła­nią – miej­scem zarów­no mistycz­nym, jak i zja­wi­sko­wym, w któ­rym nie ma cie­nia, gra­wi­ta­cji ani żad­nych ogra­ni­czeń. Dzię­ki tym fry­zu­rom mar­ka prze­no­si pochła­nia­ją­cą moc oce­anu do świa­ta cyfro­we­go, pozwa­la­jąc użyt­kow­ni­kom zanu­rzyć się w świe­cie zapie­ra­ją­ce­go dech w pier­siach pięk­na i czaru.

Nowe sty­li­za­cje wło­sów od L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris dostęp­ne są od 17 lip­ca na Roblox, Zepe­to i Ready Play­er Me. To trzy naj­więk­sze plat­for­my, któ­rych użyt­kow­ni­cy nie mają teraz żad­nych ogra­ni­czeń, jeże­li cho­dzi o kre­owa­nie fry­zur awa­ta­rom. Tym samym mogą też na wie­le nowych spo­so­bów wyra­żać samych siebie.

Misja L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris: zapew­nić więk­szą dostęp­ność i moż­li­wość wyra­ża­nia sie­bie w sie­ci Web3.

Odys­sea: stwo­rze­nia mor­skie”, jako trze­cia kolek­cja fry­zur dostęp­nych w Meta­ver­se, to kolej­ny, nie­zwy­kle waż­ny i prze­ło­mo­wy krok w tech­no­lo­gicz­nej stra­te­gii L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris, któ­rej celem jest two­rze­nie przy­szło­ści bran­ży hair.

 Gry kom­pu­te­ro­we i Web3 to z jed­nej stro­ny nowe moż­li­wo­ści dla gra­fi­ków 3D, kon­su­men­tów i fry­zje­rów, a z dru­giej – wyzwa­nie, któ­re­mu w świe­cie wir­tu­al­nym cięż­ko spro­stać. My, będąc lide­rem w swo­jej kate­go­rii, czu­je­my się w obo­wiąz­ku, by to pole zago­spo­da­ro­wać i ofe­ro­wać nie­ogra­ni­czo­ne moż­li­wo­ści sty­li­za­cji wło­sów na tych plat­for­mach. Naszą nową kolek­cją udo­wad­nia­my, jak dale­ko może zajść kre­atyw­ność, jeże­li cho­dzi o fry­zu­ry w Meta­ver­se. Jeste­śmy nie­zwy­kle dum­ni z Odys­sei i nie może­my się docze­kać, aż będzie ona dostęp­na dla wszyst­kich” – mówi Anne Machet, Inter­na­tio­nal Brand Mana­ger L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris

Ostat­nia kolek­cja L’Oréal Pro­fes­sionn­nel Paris, któ­rej pre­mie­ra mia­ła miej­sce w kwiet­niu 2023 roku, była natych­mia­sto­wym suk­ce­sem, z 2 milio­na­mi wyświe­tleń na Roblox i łącz­nie 12 tysią­ca­mi uni­kal­nych pobrań na 3 plat­for­mach, co sta­no­wi wzrost o ponad 150% w porów­na­niu z pierw­szą kolek­cją wypusz­czo­ną w 2022 roku.

Two­rze­nie kolek­cji fry­zur to nie jedy­ne dzia­ła­nie, któ­re L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris podej­mu­je  w zakre­sie Meta­ver­se. To też motyw prze­wod­ni tego­rocz­nej edy­cji legen­dar­ne­go kon­kur­su Style&Color Tro­phy, któ­ry w 2023 roku odbę­dzie się pod hasłem prze­wod­nim „Meta-Mor­pho­sis”. W jego ramach 25 000 pro­fe­sjo­nal­nych sty­li­stów połą­czy siły ze sobą, ale też gra­fi­ka­mi 3D, by odkryć na nowo pięk­no wło­sów i pod­nieść poziom pro­fe­sji fry­zjer­skiej. 

Kolej­nym świa­dec­twem zaan­ga­żo­wa­nia się mar­ki L’Oréal Pro­fes­sion­nel Paris w roz­wój sie­ci Web3 oraz potwier­dze­niem, że brand jest pio­nie­rem w tym obsza­rze, jest wyko­rzy­sta­nie sztucz­nej inte­li­gen­cji w kam­pa­niach rekla­mo­wych. W nowej kolek­cji kolo­ry­za­cji iNOA Red Nebu­la, któ­rej pre­mie­ra zapla­no­wa­na jest jesz­cze na ten rok, głów­ną model­ką po raz pierw­szy w histo­rii będzie postać w 100% wyge­ne­ro­wa­na przez sztucz­ną inteligencję.

Tekst/zdjęcia: mate­ria­ły prasowe

Komentarze

komentarzy

Indre Saka

Recent Posts

Lipton zmienia festiwalowe rytuały. Czas przy kubku herbaty podczas Open’er Festival

Lipton to herbata, z którą każdy może dobrze rozpocząć dzień. Kubek ulubionego naparu to chwila…

2 miesiące ago

Długi weekend – czas odpoczynku czy emocjonalne wyzwanie?

Dla wielu z nas wolne dni to szansa na regenerację. Ale co, jeśli zamiast spokoju…

3 miesiące ago

5 OSOBOWOŚCI, 5 ZAPACHÓW SORVELLA PERFUME, KTÓRE MÓWIĄ O TOBIE WIĘCEJ NIŻ HOROSKOP

Czy wiesz, że zapach może zdradzić więcej o Twojej osobowości niż znak zodiaku? Z myślą…

3 miesiące ago

Dlaczego musimy dbać o relacje z ojcem nie tylko na Dzień Taty?

Dzień Ojca, obchodzony w Polsce 23 czerwca, bywa dla wielu jedynym momentem w roku, w…

3 miesiące ago

Podaruj mu wyjątkowy rytuał pielęgnacyjny szyty na miarę – Dzień Ojca z EISENBERG Paris

Współczesny mężczyzna oczekuje od kosmetyków więcej niż tylko podstawowej funkcji. Szuka produktów, które są skuteczne,…

3 miesiące ago

Czerwone plamy na twarzy? Ekspertka wyjaśnia, jak odzyskać kontrolę nad wrażliwą cerą

Zaczerwieniona, piekąca skóra i pojawiające się nagle czerwone plamy – to problem, który spędza sen…

3 miesiące ago