Clean Beauty to nowa seria kosmetyków do codziennej pielęgnacji włosów. Powstała nie tylko z myślą o najbardziej wymagających klientkach, ale także w trosce o kondycję naszej planety. Marka John Paul Mitchell to producent profesjonalnych, wegańskich produktów fryzjerskich. Jako pierwsza firma kosmetyczna na świecie przeciwstawiła się testowaniu produktów na zwierzętach.
Kolekcja Clean Beauty jest naturalna (formuła opiera się na bazie organicznych składników roślinnych), dostępna w wybranych salonach fryzjerskich, a jej innowacyjne opakowania powstały w 90% z brazylijskiej trzciny cukrowej (zebranej w etyczny i zrównoważony sposób). Trzcina cukrowa zastosowana w bioplastiku kompensuje dwutlenek węgla, który przyczynia się do globalnego ocieplenia. Zakrętka produktu zużywa aż o 46% mniej plastiku niż standardowa zakrętka!
Zależy Ci na odżywieniu i odbudowie? Nabłyszczeniu? Wygładzeniu? A może masz problem z puszącymi się włosami? Seria Clean Beauty podzielona została na cztery kategorie (Everyday, Hydrate, Smooth i Repair), dzięki czemu każdy znajdzie w niej produkty idealne dla siebie. Kosmetyki obejmują składniki takie jak m.in.: peptydy, przeciwutleniacze, witaminy i kwas hialuronowy (kolekcja Smooth).
Everyday Shampoo delikatnie oczyszcza i dodaje sprężystości. Olej arganowy i aloes zawarte w odżywce Everyday Conditioner intensywnie odżywiają. Z kolei kuracja bez spłukiwania Everyday Leave-In Treatment nabłyszcza matowe włosy, dzięki czemu pozostawia je miękkie i ułatwia rozczesywanie.
Linia Hydrate powstała z myślą o włosach suchych. Zawarte w jej składzie oliwki i peptydy owsa odżywiają skórę głowy i włosy pomagając im przywrócić równowagę nawilżenia.
Wzbogacone olejkiem migdałowym i kwasem hialuronowym produkty z linii Smooth sprawiają, że niesforne pasma są łatwiejsze do ułożenia – Anti-Frizz Shampoo, Anti-Frizz Conditioner i Anti-Frizz Leave-In Treatment wygładzają bowiem łuski włosa niwelując puszenie. Głównym zadaniem produktów z linii REPAIR jest z kolei odbudowa zniszczonych i łamliwych włosów (zawdzięczamy to ekstraktom z amarantusa i proteinom z grochu). Zapewniają także ochronę włosów przed uszkodzeniami.
Asortyment marki Paul Mitchell jest wegański (do 2023 roku aż 10 z 12 linii ma być wegańska). Dodatkowo za każdy zakupiony szampon Paul Mitchell z linii Tea Tree sadzone jest jedno drzewo. Firma podjęła również oficjalną decyzję o rezygnacji z produkcji plastikowych toreb.
Clean Beauty od Paul Mitchell to piękno w najczystszej postaci.
Dbasz o siebie? Zadbaj też o planetę.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe