Sezon jesień-zima 2018 jest dla BOHOBOCO przełomowy. Polski duet projektancki, Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek wraca do esencji BOHOBOCO – kontrastów, kobiecości i kosmopolityzmu. Jesień w BOHOBOCO to minimalizm, ponadczasowość i klasyka uzupełnione o nowe elementy.
Tematem przewodnim sezonu jesień-zima 2018 w BOHOBOCO są siły, które drzemią w kobiecie BOHOBOCO. Projektanci analizują pragnienia współczesnej wonderwoman i pokazują, jak za pomocą ubioru podkreślić swoją wewnętrzną siłę.
Sezon jesień-zima 2018 został podzielony na cztery wejścia kolekcji:
- City Zen – siła płynąca ze spokoju
- Working Girl – siła płynąca z przedsiębiorczości
- Art Curator – siła płynąca z odwagi
- Wonder Woman – siła płynąca z kobiecości.
Praca nad sezonem jesień-zima 2018 była dla nas, jako projektantów olbrzymim wyzwaniem. Pierwszy raz zdecydowaliśmy się podzielić naszą wizję na cztery uzupełniające się historie, których punktem wspólnym jest kobieta BOHOBOCO.
Pracując kolejno nad czterema wejściami kolekcji, opisywaliśmy ich nastrój i konsekwentnie przypisywaliśmy je do sylwetek kobiet. W każdej z kapsuł znajdziemy różne tkaniny oraz printy. Niezmienny jest – kontrast, kobiecość i kosmopolityzm. Wierzymy też, że klasyka nie przemija, dlatego minimalistyczne wzory przełamaliśmy nowoczesną konstrukcją. Te elementy w połączeniu tworzą jedną historię.
Pierwsza kapsuła, City Zen, to powrót do korzeni BOHOBOCO – marki, w której spotykają się różne światy. Świetnie skrojoną bazę garderoby uzupełniają modele z modowym sznytem. Projektanci zestawiają połysk z matem i czerń z bielą w charakterystycznej pepitce. W kolekcji znajdziemy subtelne nawiązania do wielkomiejskiego życia – zakładki i marszczenia przywołują na myśl architekturę nowojorskich budynków, a warstwowe stylizacje towarzyszą naszej wonderwoman przez cały dzień. Komfort w codziennym biegu zapewniają jej użyte w kolekcji jakości – jedwabie, satyny, wełny i kaszmiry.
W kapsule City Zen, która otwiera nowy rozdział w życiu BOHOBOCO, pojawia się wiele reinterpretacji klasycznych wzorów marki. Między innymi kaszmirowe oversize’owe płaszcze, nowoczesne, jedwabne koszule czy sukienki midi z wyjątkowymi detalami. Interesujące są też total looki, jak koszula i spódnica w czarno-białą pepitę. Paleta barw oscyluje wokół ciepłych beży, musztard, pudrowych błękitów i winnego bordo. Niezmiennym elementem kapsuły jest też czerń i biel – kolory charakterystyczne dla BOHOBOCO. Dodatkowo pojawia się print pepity, błękit i stonowany granat. Kolekcję uzupełniają skórzane torebki – srebrna kopertówka, prostokątna szkatułka-puzderko i mięsista tote bag.
Jednocześnie marka pozostaje wierna temu, co kobiety kochają w niej najbardziej – minimalistycznej, niezmiennej od początku istnienia marki podstawie.
Creative Director: Michał Gilbert Lach
Art Director: Kaja Dobrzańska / POP UP GRUPA
Photo: Gosia Turczyńska / NEW ORDER
Styling: Maja Naskrętska
Model: Magda Nowicka / MODEL PLUS
Model: Katya Vlaslova / NEVA MODELS
Hair & make up: Gosia Macias
Hair & make up: Ania Stykała / SYSTEMMGMT
Video: Piotr Dębski
Tekst: materiały prasowe