Najnowsza kampania SHOWROOM na tegoroczny sezon jesienno-zimowy odkrywa jej dojrzalsze oblicze. Elegancka stylistyka, przygaszone kolory w miejskiej scenerii i minimalistyczna otoczenie na zdjęciach autorstwa Łukasza Pukowca pokazują nowy kierunek, w którym zmierza platforma – mody selektywnej wysokiej jakości.
SHOWROOM to największa platforma sprzedażowa z niezależną modą w Europie. Taki tytuł zobowiązuje, dlatego widać jak z czasem marka dojrzewa i staje się źródłem inspiracji dla miłośników stylu. W nowej kampanii wystylizowanej przez Karolinę Gruszecką urzekają przede wszystkim piękne jesienne kolory i niebanalne kroje wybranych stylizacji. Wspólnym mianownikiem jest na pewno wygoda, ale nie w wersji streetowej. Luźne sukienki z nonszalancko zarzuconymi oversizowymi płaszczami, szerokie garnitury, komfortowe buty, ciepłe kowbojki – tak będzie wyglądała jesień w odsłonie SHOWROOM. Mocnym trendem są stylizacje utrzymane w jednej gamie kolorystycznej.
Nowa kampania SHOWROOM tylko z pozoru może wydawać się dosyć dojrzała. To kwintesencja nowoczesnego podejścia do mody odpowiedniej dla różnych grup wiekowych. Stylizacje są inne, ale tak samo charakterne. To największa zaleta SHOWROOM – każdy może wybrać coś dla siebie i zawsze będzie to coś oryginalnego.
Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Assistant: Aleksander Balcerek
Włosy i Makijaż: Anna Stykała
Modelka: Joli / Milk Models
Retusz: Paul Drozdowski
Produkcja: Anna Rybus / Prospero Production
Stylizacja: Karolina Gruszecka
Art Direction: Cathy Boom
Tekst: materiały prasowe