Levi’s® ponownie łączy siły z kopenhaską, pełną kolorów i kontrastów marką stworzoną przez małżeństwo – Ditte oraz Nicolaj Reffstrup – GANNI, która podobnie jak poprzednia łączy charakterystyczny styl kopenhaskiej marki z dziedzictwem amerykańskiej marki sięgającym aż 1853 roku.
Wzorem sierpniowej, zeszłorocznej kolekcji i tym razem współpraca GANNI x Levi’s® opiera się przede wszystkim na modzie odpowiedzialnej i zrównoważonej, otwartej na innowacje w projektowaniu - w roli głównej – a jakże, denim! – tym razem z wykorzystaniem denimu wykonanego z bawełny konopnej. Uprawa konopi wymaga bowiem zdecydowanie mniej wody i pestycydów niż bawełn uprawniona w sposób tradycyjny. Ponadto, konopie, które zostały wykorzystane do produkcji odzieży pochodzą z upraw nawadnianych wodą deszczową co, znacznie zredukowało zużycie wody. Dalej, włókna konopne zostały poddane procesom, które zlikwidowały szorstkość i upodobniły je z wyglądu i dotyku do bawełny.
Wyjątkowa współpraca amerykańskiego giganta i pioniera denimu na świecie to wybuchowe, pełne kontrastów połączenie charakterystycznej dla GANNI kobiecości z kultowym jeansem od Levi’s. Co więcej, obu markom przyświeca wspólny cel – obie dążą do tego, aby poprzez tworzenie wyjątkowej i przystępnej, uwielbianej przez ludzi mody, inspirować do wyrażania siebie w autentyczny sposób. Każdy element z najnowszej kolaboracji marki Levi’s posiada wyjątkowe detale, w tym patch sygnowany Levi’s® x GANNI: czy to będą sukienki, koszule, kurtki, spodnie, koszulki czy bluzy. Kolekcja to jednak przede wszystkim oryginalne, jeansowe sukienki z kołnierzykami w stylu tzw. Peter Pan. Nie mogło oczywiście zabraknąć limitowanych printów GANNI oraz kształtów inspirowanych latami 70. Wspólnie stworzona przez marki kolekcja, zainspirowana dziedzictwem i autentycznym stylem zarówno Levi’s®, jak i przewrotnym designem i krojami GANNI została w całości wykonana z innowacyjnych i zrównoważonych materiałów. Bez obaw – kolekcja bazuje na ponadczasowych, uniwersalnych krojach, dzięki czemu każdy jej element może być noszony dosłownie na każdą okazję. Wszystko to za sprawą klasycznego denimu, który w miarę upływu czasu będzie stawał się tylko lepszy.
Kampania do kolekcji GANNI x Levi’s® została zrealizowana przez przez londyńską fotografkę Rosie Marks, a sesje fotograficzne odbyły się Londynie, Kopenhadze i San Francisco.
Ubrania stworzone w kolaboracji GANNI x Levi’s® będą dostępne na oficjalnej stronie GANNI.com, levi.com, w sklepach GANNI na całym świecie oraz Polsce stacjonarnie w Elektrowni Powiśle i DH Vitkac już od 24 lutego 2021 roku.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe