Polska marka NAGO to przede wszystkim ubrania szyte w Polsce z certyfikowanych, wysokiej jakości materiałów, przyjaznych dla skóry jak i środowiska, takich jak m.in. bawełna organiczna, cupro czy TENCEL™. Cały proces produkcji jest ściśle kontrolowany, przebiegając zgodnie z zasadami sprawiedliwego handlu. NAGO to nie tylko ubrania wysokiej jakości, ale marka pozwala także stworzyć ponadczasową i praktyczną garderobę na lata.
Tym razem marka NAGO, reagując na otaczającą nas codzienność, łączy siły ze Stowarzyszeniem małych braci Ubogich, które śpieszy z pomocą osobom starszym i jest żywą odpowiedzią na pogłębiającą się w społeczeństwie samotność, która w szczególny sposób dotyka osób starszych. Stowarzyszenie przeciwdziała izolacji i wyobcowaniu społecznemu seniorów, w trosce o ich samopoczucie i spokojną starość, a wspólnym celem NAGO i mbU w tym trudnym dla nas wszystkich czasie jest czynienie świata lepszym.
W ten absolutnie wyjątkowy czas Świąt Wielkiej Nocy polska marka wsparła najbardziej potrzebujących, przekazując kwotę 50 zł z każdego zamówienia dokonanego w dniach 07.04–13.04 Stowarzyszeniu małych braci Ubogich, które jak co roku, w ramach wielkanocnej zbiórki uratowało Święta starszych i samotnych osób.
W Polsce co czwarty senior czuje się samotny. Jest to o tyle bardziej dotkliwe, że w tym szczególnym czasie zwykle całe rodziny gromadziły się przy świątecznym stole, a przygotowaniom dań, wypieków i zakupom nie było końca. W tym wyjątkowym czasie nie każdy z seniorów będzie miał tą możliwość, a w Wielkanoc samotność doskwiera jeszcze bardziej. Tymczasem, dla osób starszych nierzadko wyjście do sklepu, kiosku czy kościoła stanowiło jedyną szansę na spotkania i rozmowę z innymi ludźmi, co w obecnej sytuacji związanej z koronawirusem – jest niemożliwe.
Na szczęście ratunkiem dla samotnych seniorów, a jednocześnie szansą na uczynienie Świąt Wielkanocnych wyjątkowym czasem jest nieoceniona, bezinteresowna pomoc organizacji, jak i wolontariuszy, m.in. Stowarzyszenia małych braci Ubogich. Właśnie dlatego, Stowarzyszenie w tym wielkanocnym czasie dotarła ze świątecznymi koszykami oraz życzeniami do drzwi kilkuset starszych i osamotnionych osób.
Marka NAGO ruszyła ze wsparciem dla Stowarzyszenia, udowadniając, że odpowiedzialna firma to nie tylko właściwe podejście do branży, ale przede wszystkim świadome działania w innych obszarach. Organizowana co roku przez Stowarzyszenie braci Ubogich akcja Wielkanocny koszyk, zyskała tym razem wsparcie polskiej marki. Między 7 a 13 kwietnia, każdy klient robiący zakupy na stronie www.nago.com wesprze jednocześnie Organizację. Z każdego zamówienia marka NAGO przekazała 50 złotych na konto Stowarzyszenia, fundując tym samym koszyk wielkanocny dla jednej starszej osoby.
Co więcej, każdy z chętnych samodzielnie mógł wesprzeć wielkanocną akcję, fundując jeden koszyk wielkanocny o wartości 50 złotych, dwa koszyki za 100 zł za pośrednictwem strony www.malibracia.org/wielkanoc/ bądź też wpłacić na konto Stowarzyszenia darowiznę o dowolnej kwocie (numer konta: 02 1600 1462 1818 9539 9000 0005).
Mimo, że tegoroczna Wielkanoc znacznie będzie różnic się od tej, którą pamiętamy, warto także pomyśleć o tych, których cała sytuacja związana z pandemią dotyka najbardziej i wspierać ich na miarę własnych możliwości. Empatia i poczucie wspólnoty to bowiem klucz do powrotu do normalności i codziennej radości.
#jesteśmyrazem
#solidarnizseniorami
Tekst:materiały prasowe