Tegoroczne święta, choć wyjątkowe i zupełnie inne od tych dotychczasowych, które znaliśmy są kolejnym krokiem amerykańskiej marki na trasie podróży, której celem jest zmiana sposobu, w jaki współcześnie przedstawiamy modę. Każda kampania Tommy Hilfiger jest bowiem przepełniona wielopokoleniowym przesłaniem oraz różnorodnością: czy to etniczną, czy związaną z wiekiem bądź tożsamością płciową. Nic więc dziwnego, że także w tegorocznej kampanii świątecznej nie zabrakło różnorodnych postaci, które swoją aparycją i optymizmem tworzą wspólnie nowy, lepszy świat. Wśród nich postaci ze świata mody, przedstawiciele mediów społecznościowych, ale przede wszystkim aktywiści Tym razem bohaterowie pozują w zaciszu własnych domów, m.in. Candace Reels – feministka i założycielka inicjatywy Female Collective, sfotografowana w Los Angeles, Renée Stewart – tancerka, instruktorka jogi i medytacji w swoim londyńskim domu, Adam Kenworthy – szef kuchni, zwolennik mindfulness i działacz na rzecz zrównoważonego sfotografowany przez duet Lowfield w Nowym Jorku czy Ty Ogunkoya, Billie Brown & Tayo Ogunkoya – przedsiębiorca oraz model, vloggerka i ich dwuletni synek, których rodzinne zdjęcie powstało w brytyjskim Kent.
W tym roku musimy zrezygnować nie tylko ze świątecznych podróży, ale także gromadnych, rodzinnych spotkań. Marka Tommy Hilfiger wychodzi więc na przeciw dynamicznie zmieniającym się czasom i zachęca do spędzania świątecznych tygodni w zupełnie nowy sposób – w kameralnym gronie najbliższych, tworząc w ten sposób jednocześnie zupełnie nowe tradycje. Jednocześnie, przypomina, jak bezcenny jest czas spędzany z ludźmi, którzy podnoszą nas na duchu. To bowiem osoby nam najbliższe, prawdziwi przyjaciele są w życiu najważniejsi i wzbudzają poczucie wspólnoty. Liczy się bowiem każda chwila spędzona z tymi, których kochamy. To dlatego w tegoroczne święta warto przede wszystkim pamiętać, aby jak najwięcej wyciągać z każdego dnia i każdej wspólnie spędzonej minuty.
Świąteczna kolekcja Tommy Hilfiger na sezon 2020 to najlepsza selekcja odświętnych, ale i przede wszystkim swobodnych ubrań i dodatków, wprost stworzonych do leniwych popołudni spędzanych w domu na pieczeniu pierniczków czy oglądaniu świątecznych filmów. Znacznie bardziej odświętne i eleganckie stylizacje dla kobiet pozwoli stworzyć minimalistyczna, czarna kopertowa sukienka bądź szary, garniturowy komplet w monogram TH. Kamelowy sweter i dżinsy, głębokoczerwony golf ze skórzaną spódnicą czy wygodna pidżama to znacznie bardziej casualowe, nieformalne propozycje zestawów na ten wyjątkowy, magiczny czas.
Nie mogło zabraknąć również najnowszych akcesoriów, w tym małych i średnich torebek typu crossover z obrotowym zapięciem, minitorebek saddle bag ozdobionych świątecznym motywem gwiazdek oraz lśniących mokasynów na wysokim obcasie. Mężczyźni także znajdą dla siebie znacznie bardziej wyjściowe kreacje, w tym m.in. smukły smoking ze spiczastymi klapami, dopasowane garnitury i wieczorowe koszule. Kolekcję męską uzupełnia zaś kaszmirowy golf, a także aksamitna mucha i jedwabna poszetka. Męskie, klasyczne dodatki dla odmiany dodadzą szyku na pozór zwyczajnym stylizacjom, wśród nich można bowiem znaleźć pantofle typu derby jakości premium, casualowe półbuty na masywnej podeszwie, plecioną metalową bransoletę, czy zegarek o matowej tarczy.
Ponadto, marka zachęca do dyskusji w swoich mediach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger i hasztagu #TommyHilfiger.
Tekst: materiały prasowe/ Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe