W miniony weekend, od 21 do 23 czerwca, Elektrownia Powiśle stała się miejscem wyjątkowego wydarzenia – LIERAC SUMMER POP-UP. Spotkanie z marką miało na celu promocję nowej gamy przeciwsłonecznej i posłonecznej SUNISSIME. Czterdzieści lat po stworzeniu pierwszych produktów do opalania, Lierac na nowo odkrywa legendarną gamę Sunissime, która dziś tworzy unikatową rutynę pielęgnacji przeciwsłonecznej dla wszystkich rodzajów skóry.
LIERAC SUMMER POP-UP – spotkanie dla mediów i influencerów
W piątek, 21 czerwca jako pierwsi goście pop-up odwiedzili przedstawiciele mediów i influencerzy. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję na profesjonalną analizę skóry, testowanie nowości z gamy SUNISSIME oraz indywidualne konsultacje z ekspertami marki. Było to wyjątkowe spotkanie, szczególnie istotne z perspektywy budowania świadomości marki i jej innowacyjnych produktów.
POP-UP – doświadczenie konsumenckie
Od piątkowego popołudnia do niedzieli, 21–23 czerwca, LIERAC SUMMER POP-UP stał się miejscem pełnym atrakcji dla wszystkich miłośników pielęgnacji skóry. Interaktywne strefy umożliwiły uczestnikom głębsze zrozumienie działania produktów SUNISSIME m.in. aksamitnego balsamu do ciała z filtrem SPF 30 i 50+, ochronnej emulsji do twarzy i dekoltu SPF 30 i 50+ oraz jedwabistego olejku do ciała SPF 30.
„Wraz z nadejściem pierwszych dni wakacji, liczba słonecznych dni sprawia, że musimy jeszcze bardziej skupić się na fotoprotekcji i zdrowiu naszej skóry.Dlatego zależało nam na stworzeniu miejsca w którym nasz konsument może odkryć portfolio Lierac poza punktem sprzedaży, ale także zbadać skórę, czy zaczerpnąć profesjonalnej dermokonsultacji, by wzmocnić świadomość ochrony przeciwsłonecznej. Ponadto chcieliśmy zbliżyć konsumenta do marki i dać mu przestrzeń do nieograniczonego testowania, poznawania naszych produktów w prawdziwie letniej atmosferze, wakacyjnego słońca w wielkomiejskim zgiełku – co jak potwierdziła frekwencja udało nam się osiągnąć” – mówi Edyta Lauks, Dyrektor Marketingu Lierac.
Tekst/zdjęcia:materiały prasowe