Minimalistyczne opakowania stworzone z szlachetnych materiałów – lakierowanych, szczotkowanych i polerowanych metali w kolorze czarnym, białym lub złotym w których kryje się prawdziwa kobieca broń – szminka. Niestrudzenie pracowali nad nią: Pierre Hardy – dyrektor ds. kreacji biżuterii oraz obuwia damskiego i męskiego Hermès, odpowiedzialny za koncept opakowania, Bali Barret – dyrektor artystyczna działu damskiego, dzięki której projekt uzyskał ideę kobiecości i koloru, Jérôme Touron – dyrektor kreatywny Hermès Beauty, który nadał jej formę produktów do makijażu oraz Christine Nagel – dyrektor ds. Perfum za sprawą którego kolekcja zyskała jedyny w swoim rodzaju, unikatowy zapach.
Rouge Hermès to luksus, autentyczność, naturalne piękno i elegancja, a więc wszystkie synonimy tego paryskiego domu mody. Ręcznie montowana szminka w 24 odcieniach, skryta w kultowym, miniaturowym papierowym pudełku dzięki możliwości uzupełniania będzie służyć Ci jak ukochana torebka – przez długi czas. Proste, niepozorne opakowania kryją w sobie żywe, nasycone kolory, które podkreślą piękno każdych ust. Wyjątkowa kolekcja powstała w oparciu o inspirację materiałami wykorzystywanymi w Hermès – a więc jedwabiem, z nieskończonym bogactwem odniesień kolorystycznych (75.000 odcieni), oraz skórą (900 odcieni).
To próba połączenia ponadczasowego produktu do stale zmieniającej się rzeczywistości i dostosowania do indywidualnych potrzeb. Intuicyjna w aplikacji, drobna tekstura szminki pozwala już za jednym pociągnięciem uzyskać matowe lub satynowe wykończenie. Oprócz szminek, towarzyszyć jej będą produkty stanowiące podstawę rytuału pielęgnacji ust: balsam, błyszczyk, uniwersalna kredka do ust, a także szczoteczka do ust z lakierowanego drewna. Prócz tego, w sprzedaży dostępna będzie skórzana kolekcja akcesoriów, m.in. futerałów i luster.
Już 04 marca 2020 roku na świecie zadebiutuje pierwszą kolekcję szminek Rouge Hermès, poświęcona naturalnemu pięknu ust. Od września 2020 roku, co 6 miesięcy swoją premierę będą mieć kolejne linie Hermès Beauty, zaś dwa razy w roku kolekcji towarzyszyć będzie limitowana edycja trzech kolorów.
Kolekcja będzie do kupienia online na stronie hermes.com a także w wybranych butikach na całym świecie, przy czym na chwilę obecną nie będzie dostępna w Warszawie.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe