Performance Jaga Hupało x TFH Koncept inspirowany jest kultową baśnią o Roszpunce Braci Grimm, której symbolem są bardzo długie i piękne włosy. W baśni włosy stanowią metaforę czasu, uwięzienia, miłości i równocześnie wolności.
19 maja, w samo południe zjawiskowa postać stanie w oknie pierwszego piętra zabytkowej Kamienicy Wedla w centrum Warszawy. Jej włosy w zaskakujący sposób wchodzić będą w relację z otoczeniem. Designerka fryzur Jaga Hupało będzie na żywo reinterpretować znaczenie znanej wszystkim w naszej kulturze opowieści. Co się wydarzy? Zobaczcie sami.
Performance jest częścią ART OF HERITAGE, wydarzenia artystycznego organizowanego przez Jaga Hupało Born To Create, w ramach Nocy Muzeów.
Odbywa się on w szczególnym miejscu, Kamienicy Wedla, która wzniesiona została w 1893 roku. Od początku jej istnienia na parterze działa sklep oraz pijalnia czeklady Wedla, w której można było kiedyś spotkać m.in. Henryka Sienkiewicza czy Bolesława Prusa. 150 mkw powierzchni kamienicy zajmuje również TFH Koncept, tworząc unikatową przestrzeń łączącą modę, design i sztukę z Polski, Wielkiej Brytanii, Litwy, czy Ukrainy.
Z okazji Nocy Muzeów TFH Koncept zaprasza również na wystawę obrazów Mateusza Sudy.
MATEUSZ SUDA, ukończył Instytut Sztuki w Opolu z tytułem magistra sztuki w projektowaniu graficznym i sztuki nowych mediów. Ambasador #CreateAsUs. Mateusz to przedstawiciel młodego pokolenia artystów polskich; dyrektor kreatywny; ilustrator i projektant graficzny doceniany w świecie mody za energiczną kreskę i eksperymenty z kolorem. Laureat wielu konkursów artystycznych, w tym min. podwójny absolwent prestiżowego Art & Fashion Festival – organizowanego przez Grażynę Kulczyk. Współpracował między innymi z Orską, Tomaotomo, No. 21, Arkadiusem, Asus, Mohito czy SIMPLE. Jego projekty zostały docenione także przez takie marki jak: Versace, Marc Jacobs, czy Moschino.
Jaga Hupało x TFH Koncept – artystyczny performance / Noc Muzeów
TFH Koncept, Szpitalna 8
sobota, 19 maja, godz.:12:00
Fb: https://www.facebook.com/events/1885732358167977/
Partnerem wydarzenia jest Katwalk, dystrybutor produktów fryzjerskich.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe