Transparentna produkcja i przejrzystość cen to cechy, które w pełni opisują ELEMENTY. Najnowsza, wiosenna kampania marki to osobista opowieść, której bohaterką została topmodelka Maja Salamon, uchwycona w obiektywie Soni Szóstak. W ten sposób powstała niezwykle intymna historia, skłaniająca do spojrzenia w głąb siebie, z czułością i miłością. Historia skupiona na bliskości, która być może pozwoli uwolnić nam prawdziwe „ja”.
W tak wspaniały, bliski, ciepły i intymny sposób historię skupioną wokół kampanii ELEMENTY mogła ująć tylko fotograf Sonią Szóstak, której styl fotografii zdaje się sprawiać, że zaglądamy głównej bohaterce w głąb duszy. Jak główną bohaterką historii została Maja? To nie tylko doświadczona i profesjonalna modelka, ale przede wszystkim kobieta pełna charyzmy, magnetyzmu, ambitna i ciekawa osobowość, która poza modelingiem prężnie rozwija swój biznes. Nic więc dziwnego, że niemal błyskawicznie przyciąga spojrzenia, wyróżniając się z tłumu – wszystko to sprawia, że chcemy ją bliżej poznać.
Wiosenna kampania ELEMENTY to jedna z niewielu taki sesji, w których główną bohaterka historii jest… sama Maja Salomon. Nie jako modelka, ale osoba, która jest po prostu sobą. W ten sposób Sonia Szóstak w swoich naturalnych, kobiecych fotografiach uchwyciła momenty obrazujące różne oblicza jednej kobiety - pełną energii i tryskającą radością, czasem także nostalgiczną, ale i stanowczą, zaś każda z emocji znajduje odzwierciedlenie w ubiorze. Co jednak najważniejsze: ubrania nie definiują bohaterki, a jedynie pomagają jej wyrazić siebie, podkreślając nastrój. Na pierwszy rzut oka stonowana, uwodzi starannie skrojonymi modelami klasycznych trenczy, zawsze ponadczasowych jeansów oraz wysokiej jakości przędzami wykorzystanymi w swetrach i sukienkach. Wszystkie produkty zaprojektowano tak, aby można było je swobodnie łączyć i tworzyć stylową garderobę na lata, a przygaszone, stonowane kolory ubrań przeplatają się z subtelnymi akcentami w postaci barwnych apaszek.
Prócz zdjeć, w ramach kampanii zrealizowano także krótki film, który dzięki formatowi opartemu na zadaniu Mai swobodnych pytań, pozwoli odbiorcom bliżej poznać bohaterkę opowieści: dowiedzą się, co jest dla niej ważne, a subtelne gesty i spojrzenia towarzyszące wypowiedziom, a uchwycone na filmowej taśmie jeszcze bardziej przybliżą jej osobowość.
W kampanii, która niewątpliwie zachęca każdego z nas do zatrzymania się choćby na chwilę, nie znajdziemy porywającej scenografii czy krzykliwych kolorów. Dominuje za to naturalne światło – piękne w swej prostocie, tworząc atmosferę bliskiego, intymnego spotkanie pomiędzy bohaterką, fotografem i odbiorcą.
Szczególnie dziś, kiedy żyjemy w nieustannym pędzie, autentyczna, żywa i surowa kampania ELEMENTY skłania do refleksji i jeszcze bardziej zachwyca. Wszystkie produkty dostępne są w butikach stacjonarnych marki oraz na stronie www.elementywear.com.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe