MakijażPolecaneUrodaVers24 favorites

Focus na oczy z najnowszą Chanel Eyes Collection 2020

Jeszcze nigdy Chanel nie był tak skupiony na spojrzeniu, jak teraz. Kiedy dwa lata temu  francuski dom mody po raz pierwszy na świecie wypuścił na rynek tusz do rzęs wyposażony w pierwszą szczoteczkę z nadrukiem 3D – Le Volume Revolution de Chanel, make up oczu nigdy nie będzie już taki sam. Od czasu premiery, mascara szybko stała się bestsellerem i jest uwielbiana przez kobiety na całym świecie. 

Focus na oczy z najnowszą Chanel Eyes Collection 2020

Po raz kolej­ny Cha­nel wyko­rzy­stu­je wszel­kie inno­wa­cje po to, aby nie­ustan­nie popra­wiać pięk­no. I robi to per­fek­cyj­nie z pomo­cą Le Volu­me Stretch de Cha­nel. Wyjąt­ko­wa, naj­now­sza masca­ra zosta­ła bowiem wypo­sa­żo­na w zupeł­nie nową szczo­tecz­kę, któ­ra wyraź­nie wydłu­ża rzę­sy, jed­no­cze­śnie zapew­nia­jąc ide­al­nie kon­tro­lo­wa­ną obję­tość. Dzię­ki dru­ko­wi 3D i pre­cy­zyj­ne­mu stwo­rze­niu na zamó­wie­nie abso­lut­nie uni­ka­to­wej szczo­tecz­ki, fran­cu­ski dom mody stał się wio­dą­cą mar­ką we wpro­wa­dza­niu wszel­kich inno­wa­cji w maki­ja­żu.

Chanel tusz Chanel brwi

W naj­now­szej kolek­cji  Cha­nel Eyes Col­lec­tion 2020 znaj­dzie­my nie tyl­ko rewo­lu­cyj­ny tusz do rzęs Le Volu­me Stretch de Cha­nel, ale tak­że pre­cy­zyj­ne i ela­stycz­ne line­ry Le Liner de Cha­nel, dzię­ki któ­rym stwo­rzysz inten­syw­ne, cien­kie linie o gra­ficz­nym kształ­cie, już za jed­nym pocią­gnię­ciem. Co wię­cej, każ­dy z sied­miu line­rów jest wodo­od­por­ny, a tym samym odpor­ny na wszel­kie roz­ma­zy­wa­nie i otar­cia. Obec­nie nie moż­na mówić o kolek­cji maki­ja­żu oczu bez brwi! Brwi są bowiem ramą dla naszej twa­rzy i cał­ko­wi­cie potra­fią odmie­nić jej wygląd. W tro­sce o ich wygląd, Cha­nel stwo­rzył rów­nież trzy uni­wer­sal­ne i wyjąt­ko­we pale­ty do brwi La Palet­te Sour­cils zawie­ra­ją­ce wosk, pro­szek i czte­ry akce­so­ria w odcie­niach jasnym, śred­nim i ciem­nym. Wszyst­ko po to, by pod­kre­ślić ich natu­ral­ne pięk­no. 

Twa­rzą kam­pa­nii Cha­nel po raz kolej­ny zosta­ła wło­ska model­ka Vit­to­ria Ceret­ti.

Twarzą kampanii Chanel po raz kolejny została włoska modelka Vittoria Ceretti.

Tekst: Mar­le­na Wysoc­ka
Zdję­cia: mate­ria­ły pra­so­we

Komentarze

komen­ta­rzy

Related posts
Uroda

Magiczny numer i tajemnica, czyli 100 lat świętowania Chanel N°5

Nie ma niko­go, kto nie zna kul­to­we­go zapa­chu N°5. Te stwo­rzo­ne w 1921 roku per­fu­my fran­cu­skie­go domu mody to bowiem naj­bar­dziej zna­ne per­fu­my na świe­cie. Jego prze­bu­dze­nie, rewo­lu­cja, a butel­ka – nie­zrów­na­ne arcy­dzie­ło. O jego…
Więcej
Moda

Nadchodzący pokaz Chanel Ready-to-Wear fall-winter 2021/22

Duet holen­der­skich foto­gra­fów nie tyl­ko mody, ale i sztu­ki, a jed­no­cze­śnie mał­żeń­stwo – Inez van Lam­swe­er­de i Vino­odh Mata­din to nazwi­ska, z któ­ry­mi w świe­cie mody nie­wąt­pli­wie nale­ży się liczyć. Od ponad dwu­dzie­stu pię­ciu lat…
Więcej
Uroda

Wirtualna wizja piękna, czyli Chanel Lipscanner

Fran­cu­ski dom mody wycho­dzi poza wszel­kie sche­ma­ty, rady­kal­nie uprasz­cza­jąc wizję wir­tu­al­ne­go pięk­na i two­rząc pierw­szy ska­ner do ust. Czy sztucz­na inte­li­gen­cja i ponad­cza­so­we pięk­no mogą iść w parze? Dla Cha­nel wszyst­ko jest moż­li­we! Naj­now­sza apli­ka­cja…
Więcej