Przepełnione duchem artystycznej wizji, wnętrza fundacji Joan Miró w Barcelonie, stanowiły idealne tło dla odważnej kolekcji COS dla kobiet i mężczyzn.
„Czuję potrzebę osiągania maksymalnej intensywności za pomocą minimalnych nakładów.” – mawiał Joan Miro. Fundacja, wypełniona pracami artysty i wizjonera Joan’a Miro to wymarzona sceneria dla nowej, odważnej damskiej kolekcji COS. Wznosząca się wysoko nad Barceloną, na wzgórzu Monjuic, Fundacja otworzyła swoje drzwi w 1975. Pieczę nad tym niezwykłym projektem sprawował architekt i projektant przestrzeni miejskich, Josep Lluis Sert. Oprócz przepastnej kolekcji dzieł surrealistycznego artysty, fundacja służy jako przestrzeń eksperymentalna
Premierze nowej kampanii, towarzyszy nowe wydanie magazynu marki, które dostępne będzie online na stronie cosstores.com i w sklepach stacjonarnych COS od 22 września 2017. Motywem przewodnim jesienno-zimowego wydania magazynu COS są „Kontrasty”. Inspiracją dla nowej edycji magazynu COS były subtelne, a jednocześnie efektowne kontrasty jesienno-zimowej kolekcji marki. Nowe wydanie to zachwyt nad innością, kreatywna gra odmiennych, a czasem nawet sprzecznych ze sobą form artystycznych takich jak sztuka, architektura, gra aktorska czy muzyka. Fascynujący festiwal przeciwieństw. To już 21 wydanie, w którym znajdą się tematyczne i wizualne historie, oraz wywiady i cztery sesje zdjęciowe.
Tekst/zdjęcia: informacje prasowe